Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mazo un vidējo uzņēmumu izaugsmi ietekmējošo faktoru novērtējums pārtikas nozarē Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of Factors influencing the Growth of Small and Medium-Sized Enterprises in the Food Sector in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irēna Vaivode |
Recenzents |
Angelina Roša |
Anotācija |
Darba mērķis ir definēt faktorus, kas visvairāk ietekmē mazā biznesa izaugsmi Indijā pārtikas nozarē.
Pētījuma par mazo uzņēmumu izaugsmi pārtikas sektorā Indijā novitāte ir saistīta ar tās fokusu uz Indijas pārtikas nozares unikālajām iezīmēm, piemēram, tradicionālo metožu un recepšu nozīmi, pārtikas produktu daudzveidību un valdības ietekmi. nozares politiku un to, ka pētniecība aptver dažas no iepriekš konstatētajām pētniecības nepilnībām.
Kas attiecas uz metodoloģiju, tad pētījumā izmantota jaukto metožu pieeja. Šī pieeja apvieno kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes, lai iegūtu vispusīgāku izpratni par konkrētu pētījuma tēmu. Pētījuma hipotēze ir tāda, ka ārējie faktori negatīvi ietekmē mazo un vidējo uzņēmumu izaugsmi Indijā. Hipotēze ir pierādīta.
Satura faktoriem ir ietekme vadības kompetencē, ieguldījumi cilvēkkapitālā un uzņēmējdarbības spriedumi ir svarīgi faktori, kas var ietekmēt izaugsmi.
Struktūras faktori, kas ietekmē izaugsmes finansējumu, biznesa procesus, organizācijas vīziju un stratēģiju, inovācijas, mācīšanās spējas, riska uzņemšanos, uzņēmuma vecumu, organizatorisko struktūru un tehnoloģiskās spējas var ietekmēt izaugsmes tempu.
Pamatojoties uz pētījumu, ir noskaidrots, ka konteksta faktori būtiski neietekmē Indijas pārtikas rūpniecības mazo uzņēmumu izaugsmes tempus.
Pētījuma periods ir 2023. gada janvāris – 2023. gada marts. Promocijas darbs sastāv no vairākām sadaļām, kas kopā sniedz visaptverošu pētījuma tēmas izpēti. Pirmā lielākā sadaļa ir vērsta uz pētījuma teorētisko ietvaru, aptverot uzņēmuma izaugsmes jēdzienu un tās mērījumus, uzņēmējdarbības izaugsmi ietekmējošos faktorus un pārtikas nozares analīzi Indijā. Metodoloģijas sadaļā ir aprakstīts pētījuma plāns un modelis, kā arī datu kopas analīze. Empīriskajā daļā ir izklāstīti pētījuma rezultātā iegūtie secinājumi un analīze. |
Atslēgas vārdi |
MVU, Indija, izaugsme, ārējie faktori, pārtikas nozare |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
SME, India, growth, external factors, food sector |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2023 20:28:06 |