Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Pamatskolas līmeņa mācību satura digitalizācija un spēliskošana balstoties uz “Skola2030” standartizētajām vadlīnijām |
Nosaukums angļu valodā |
Digitalization and Gamification of Primary School Learning Materials Based on the “Skola2030” Standardized Guidelines |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
Evija Cibuļska |
Recenzents |
Darja Mlokita |
Anotācija |
Darba mērķis ir izstrādāt izglītojoša rakstura interaktīvu lietojumprogrammatūru pamatskolas līmeņa mācību satura digitalizācijai un spēliskošanai. Darba pamatā tiek veidota interaktīva lietoumprogrammatūra, kurā tiek integrēts digitalizēts mācību saturs, sekojot projekta “Skola 2030” vadlīnijām, balstoties uz informāciju par videospēļu ietekmi uz bērniem un jauniešiem , kā arī sekojot spēliskošanas pamatprincipiem un mehānismiem.
Darbā ir 48 lappuses, 29 attēli un 32 literaqtūras avoti |
Atslēgas vārdi |
Spēliskošana, spēļu dzinējs, 3D fizikas, spēles mehānismi, interfeiss |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Gamification, game engine, 3D physics, game mechanics, interface |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2023 00:03:00 |