Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Loģistikas sistēmu un piegādes ķēdes vadība
Nosaukums Zaļās loģistikas prakses integrācija B2C e-komercijā
Nosaukums angļu valodā Integration of Green Logistics Practices in B2C E-Commerce
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Arnis Lektauers
Recenzents Jūlija Petuhova
Anotācija Preču pārvadāšana ir būtisks starptautiskās tirdzniecības un biznesa aspekts. Tomēr uzņēmumu un patērētāju e-komercijas pieaugums ir saistīts ar tranzīta biežuma pieaugumu, kas ir radījis sekas videi. Uzņēmumu un patērētāju (B2C) e-komercijas izplatība ir izraisījusi tādu pilsētu izaicinājumu saasināšanos kā satiksmes sastrēgumi, trokšņa piesārņojums, paaugstināts fosilā kurināmā patēriņa līmenis un bažas par gāzveida emisiju līmeņa paaugstināšanos. Ilgtspējīgas iepirkšanās tiešsaistē tēma pēdējā laikā ir izpelnījusies arvien lielāku uzmanību. Šī promocijas darba autora mērķis ir novērst pētniecības trūkumu, izpētot potenciālu un ieguvumus, ko sniedz zaļās loģistikas prakses integrēšana uzņēmumu un patērētāju e-komercijā. Šī pētījuma mērķis ir analizēt zaļās loģistikas prakses integrācijas iespējas un ieguvumus B2C e-komercijā. Šo pētījumu motivē pašreizējā literatūras daļa par šo tēmu. Mērķis tika sasniegts, risinot noteiktus uzdevumus. Lai izpētītu zaļās loģistikas attīstību, autore veica visaptverošu literatūras apskatu. Veicot visaptverošu atbilstošu zinātnisko darbu analīzi, autors ir atklājis zaļās loģistikas stratēģiju īstenošanas sekas un sekas saistībā ar uzņēmumu un patērētāju elektroniskās komercijas uzņēmumiem. Pētnieks veica visaptverošu salīdzinošu pārbaudi par esošajiem zaļās loģistikas ieviešanas gadījumiem, lai saskatītu ierobežojumus, kas raksturīgi katram no tiem. Autore nonāca pie secinājuma, ka ierobežojumi izriet no konkrētu faktoru ietekmes. Trūkumus ietekmējošie faktori tika identificēti literatūras apskatā un tika izmantoti labi strukturētas anketas izveidošanai. Aptaujas rezultāti tika analizēti, izmantojot lineārās regresijas analīzi, un tika apkopoti kritiskie veiksmes faktori. Tas kalpoja par pamatu, lai izstrādātu modeli zaļās loģistikas integrēšanai B2C E Commerce uzņēmumos. Diplomdarbs sastāv no 90 lappusēm, 10 attēliem, 13 tabulām, 2 pielikuma un 82 atsaucēm angļu valodā.
Atslēgas vārdi Zaļā loģistika, Piegādes ķēdes vadība, Zaļais iepakojums, Zaļā noliktava, B2C uzņēmumi.
Atslēgas vārdi angļu valodā Green Logistics, Supply Chain Management, Green Packaging, Green Warehousing, B2C companies.
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2023 22:51:44