Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Evolucionāro algoritmu pielietojums uz neironu tīklu balstīta spēles aģenta optimizācijai |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Evolutionary Algorithms for Neural Network Based Game Agent Optimization |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Inese Poļaka |
Recenzents |
Evija Cibuļska |
Anotācija |
Šajā darbā ir pētīta iespēja un efektivitāte izmantot evolucionārus algoritmus neironu tīklu apmācībai spēlēt daudz spēlētāju spēli. Tas tika pārbaudīts arī praktiskos eksperimentos ar mērķi uzzināt, vai tas ir iespējams, cik efektīvi tas ir, uzzināt kādi algoritmi apmāca labāk un saprast, kādu algoritmu labāk izvelēties šādiem uzdevumiem. Darba procesā, tika izvēlēti vairāki algoritmi un tika salīdzinātas to apmācības efektivitātes, kas rezultātā palīdzēja saprast, kas to var ietekmēt un kādus algoritmus labāk izvelēties. Galvenokārt bija novērots, ka visas evolucionāro algoritmu un neironu tīklu kombinācijas uzrādīja kaut kādu apmācīšanu, bet labākais rezultāts bija daļiņu spieta optimizācijas un vienvirzienu neironu tīkla kombinācijas aģentam. |
Atslēgas vārdi |
Evolucionārais algoritms, neironu tīkls, spēles aģents, daudz spēlētāju spēle |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Evolutionary algorithm, neural network, game agent, multiplayer game |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 22:32:49 |