Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Evolucionāro algoritmu pielietojums uz neironu tīklu balstīta spēles aģenta optimizācijai
Nosaukums angļu valodā Application of Evolutionary Algorithms for Neural Network Based Game Agent Optimization
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Inese Poļaka
Recenzents Evija Cibuļska
Anotācija Šajā darbā ir pētīta iespēja un efektivitāte izmantot evolucionārus algoritmus neironu tīklu apmācībai spēlēt daudz spēlētāju spēli. Tas tika pārbaudīts arī praktiskos eksperimentos ar mērķi uzzināt, vai tas ir iespējams, cik efektīvi tas ir, uzzināt kādi algoritmi apmāca labāk un saprast, kādu algoritmu labāk izvelēties šādiem uzdevumiem. Darba procesā, tika izvēlēti vairāki algoritmi un tika salīdzinātas to apmācības efektivitātes, kas rezultātā palīdzēja saprast, kas to var ietekmēt un kādus algoritmus labāk izvelēties. Galvenokārt bija novērots, ka visas evolucionāro algoritmu un neironu tīklu kombinācijas uzrādīja kaut kādu apmācīšanu, bet labākais rezultāts bija daļiņu spieta optimizācijas un vienvirzienu neironu tīkla kombinācijas aģentam.
Atslēgas vārdi Evolucionārais algoritms, neironu tīkls, spēles aģents, daudz spēlētāju spēle
Atslēgas vārdi angļu valodā Evolutionary algorithm, neural network, game agent, multiplayer game
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2023 22:32:49