Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Uz SAP Commerce Cloud platformu balstīta biznesa procesu ieviešana B2B e-komercijas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Implementation of Business Processes in a B2B E-commerce Company Based on the SAP Commerce Cloud Platform |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Arnis Lektauers |
Recenzents |
Artis Teilāns |
Anotācija |
Atslēgvārdi: B2B e-komercija, SAP Commerce Cloud, biznesa procesi, ieviešana, personalizētie paziņojumi, pārdošanas apjoms.
Šajā bakalaura darbā tiek apskatīta biznesa procesu ieviešana B2B e-komercijas uzņēmumā, izmantojot SAP Commerce Cloud platformu. Darba mērķis ir analizēt platformas izmantošanas ietekmi uz laiku un izmaksām, kas saistītas ar biznesa procesu ieviešanu un pārdošanas apjomu palielināšanu. Pētījumā iekļauts e-komercijas modeļu apskats, salīdzinot dažādas platformas ar SAP Commerce Cloud. Darbā tiek pētītas SAP Commerce Cloud priekšrocības un trūkumi B2B e-komercijai, analizēta tā ietekme uz laika un izmaksu efektivitāti, kā arī izpētīta jaunas funkcionalitātes ieviešana, lai paplašinātu tirdzniecības iespējas un uzlabotu klientu piesaisti. Lai novērtētu SAP Commerce Cloud ietekmi uz laiku, izmaksām un pārdošanas apjomu, pētījums ietver pētniecisko interviju ar pieredzējušu profesionāli SAP Commerce Cloud ieviešanā. Turklāt tiek veiktas klientu aptaujas, veiktspējas salīdzinošā novērtēšana, lietotāju uzvedības analīze un gadījumu izpēte, lai apkopotu datus un pamatotu SAP Commerce Cloud izmantošanas ietekmi uz biznesa procesiem un pārdošanu. Pamatojoties uz interviju un aptaujas rezultātiem, tiek izstrādāta personalizēto paziņojumu un ieteikumu funkcionalitāte, kas turpmāk tiek novērtēta B2B e-komercijas uzņēmumā. Rezultāti uzsver personalizētu paziņojumu nozīmi klientu piesaistes veicināšanā, pārdošanas apjoma palielināšanā un izmaksu samazināšanā. Tiek identificēta SAP Commerce Cloud pozitīvā ietekme uz biznesa procesu ieviešanas laiku, pateicoties tā lietošanai gatavām ieviešanas veidnēm un elastīgajai arhitektūrai.
Darba apjoms ir 59 lappuses, tajā skaitā 18 attēli, 3 pielikumi un 26 atsauces uz informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
B2B e-komercija, SAP Commerce Cloud, biznesa procesi, ieviešana, personalizētie paziņojumi, pārdošanas apjoms |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
B2B e-commerce, SAP Commerce Cloud, business processes, implementation, personalized notifications, sales volume |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 18:32:46 |