Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Pikseļu grafikas spēļu izstrādes programmatūras izpēte un to salīdzinājums |
Nosaukums angļu valodā |
Researching and Comparing Pixel Graphics Game Creation Software |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Natālija Prokofjeva |
Recenzents |
Vitālijs Teže |
Anotācija |
Bakalaura darbs ir veltīts pikseļu grafikas spēļu izstrādes procesa izpētei un ieteikumu izstrādei par piemērotāko programmatūru, ko izmantot potenciālajiem spēļu izstrādātājiem.
Galvenā uzmanība tiek pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: analizēt spēļu veidus un secināt piemērotākos izstrādātājiem bez spēļu izstrādes pieredzes; veikt spēļu veidu salīdzinājumu, veidojot priekšrocību un trūkumu sarakstu; aprakstīt spēļu izstrādes procesa vēsturi, soļus un pielietoto programmatūru; izpētīt pieejamo pikseļu grafikas spēļu izstrādes programmatūru un salīdzināt to atsaucoties uz citu autoru pētījumiem un darba autora pieredzi; pārbaudīt, kādi resursi ir nepieciešami pikseļu mākslas spēles izstrādei un rīku pielietošanai, kā arī izstrādāt spēles paraugu; apkopot rezultātus un izveidot ieteikumus potenciālajiem spēļu izstrādātājiem.
Bakalaura darbs sastāv no piecām nodaļām un nobeiguma. Ievadā tiek aprakstīta tēmas aktualitāte, bakalaura darba mērķi un veicamie uzdevumi.
Pirmajā nodaļā tiek izpētīta spēļu veidu klasifikācija un veikts salīdzinājums, rezultātā izvēloties piemērotākos izstrādātājiem ar mazu, vai bez spēļu izstrādes pieredzes;
Otrajā nodaļā tiek aprakstīti spēļu izstrādes posmi, spēļu izveidei pielietotā programmatūra un sistēmas, spēļu izveides vēsture, kā arī veiksmīgas spēles izstrādes nosacījumi un pikseļu grafikas spēļu izstrādātāju veiksmes stāsti un pieredze.
Trešajā nodaļa tiek veikta sagatavošanās pikseļu grafikas spēles parauga izstrādei, tai skaitā, izstrādes programmatūras izvēle, spēles tipa un sistēmas izvēle, sagatavots izstrādes plāns un veikta programmatūras instalācija.
Ceturtā nodaļā tiek veikta pikseļu grafikas spēles parauga izstrāde, izmantojot iepriekš izvēlētās programmas.
Piektajā nodaļā tiek veiks pielietoto programmu salīdzinājums, atsaucoties uz citu autoru pētījumiem un darba autora pieredzi, kā arī izveidoti ieteikumi potenciālajiem spēļu izstrādātājiem. |
Atslēgas vārdi |
Pikseļu grafikas spēles, izstrādes programmatūras izpēte, salīdzinājums. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Pixel graphics games, development software research, comparison. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 13:57:04 |