Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Adaptācijas pieeju analīze emocijās balstītās videospēlēs
Nosaukums angļu valodā Analysis of adaptation approaches in affective video games
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Sintija Petroviča
Recenzents Jurijs Čižovs
Anotācija Emocionālās videospēles ir arvien pieaugošs videospēļu veids spēļu nozarē, jo tās aktīvi maina spēles elementus, reaģējot uz spēlētāja emocijām. Šajā bakalaura darbā galvenā uzmanība pievērsta adaptācijas pieeju analīzei, kas tiek īstenotas emocionālo videospēļu jomā. Divas adaptācijas pieejas tika identificētas (tiešā un netiešā adaptācija), balstoties uz 8 emocionālo videospēļu un to īstenoto adaptācijas pieeju analīzi un tika ieviestas esošajā spēlē "Astray". Tika veikts eksperiments, kurā 7 dalībnieki spēlēja katru spēles versiju ar dažādiem adaptācijas pieeju veidiem un pēc tam aizpildīja anketu. Rezultāti parādīja vispārēju spēļu pieredzes uzlabošanos vienam no adaptācijas pieeju veidiem, kas paver ceļu turpmākajiem pētījumu virzieniem, jo tika konstatēts, ka adaptācijas pieejām trūkst mašīnmācīšanās algoritmu. Šis darbs sastāv no 84 lappusēm, kurās iekļauts ievads, 5 nodaļas, rezultāti un secinājumi, kā arī literatūras avotu saraksts. Darbā kopumā ir 8 tabulas, 49 attēli, 11 pielikumi un 50 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi Emocionālā skaitļošana, videospēles, uz emocijām balstīta mijiedarbība, emocijas, emocionālā cilpa, adaptācija
Atslēgas vārdi angļu valodā Affective Computing, Video Games, Affect-based interactions, Emotions, Affective Loop, Adaptation
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2023 00:01:00