Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Adaptācijas pieeju analīze emocijās balstītās videospēlēs |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of adaptation approaches in affective video games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Sintija Petroviča |
Recenzents |
Jurijs Čižovs |
Anotācija |
Emocionālās videospēles ir arvien pieaugošs videospēļu veids spēļu nozarē, jo tās aktīvi maina spēles elementus, reaģējot uz spēlētāja emocijām.
Šajā bakalaura darbā galvenā uzmanība pievērsta adaptācijas pieeju analīzei, kas tiek īstenotas emocionālo videospēļu jomā. Divas adaptācijas pieejas tika identificētas (tiešā un netiešā adaptācija), balstoties uz 8 emocionālo videospēļu un to īstenoto adaptācijas pieeju analīzi un tika ieviestas esošajā spēlē "Astray". Tika veikts eksperiments, kurā 7 dalībnieki spēlēja katru spēles versiju ar dažādiem adaptācijas pieeju veidiem un pēc tam aizpildīja anketu. Rezultāti parādīja vispārēju spēļu pieredzes uzlabošanos vienam no adaptācijas pieeju veidiem, kas paver ceļu turpmākajiem pētījumu virzieniem, jo tika konstatēts, ka adaptācijas pieejām trūkst mašīnmācīšanās algoritmu.
Šis darbs sastāv no 84 lappusēm, kurās iekļauts ievads, 5 nodaļas, rezultāti un secinājumi, kā arī literatūras avotu saraksts. Darbā kopumā ir 8 tabulas, 49 attēli, 11 pielikumi un 50 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Emocionālā skaitļošana, videospēles, uz emocijām balstīta mijiedarbība, emocijas, emocionālā cilpa, adaptācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Affective Computing, Video Games, Affect-based interactions, Emotions, Affective Loop, Adaptation |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2023 00:01:00 |