Anotācija |
Šīs izpētes tēmas mērķis ir analizēt e-kravu ietekmi uz gaisa kravu piegādes ķēdes tīklu, ko īsteno gaisa kravu pārvadājumu uzņēmumi.
Pašreizējā situācija gaisa kravu piegādes ķēdē, kas izstrādāta, ieviešot e-kravas (e-AWB, e-Docs, e-Booking sistēmas, viedās apstrādes transportlīdzekļi utt.), tiek rūpīgi pārbaudīta, izmantojot uz modeļiem balstītu datu analīzi. . Pētījums aizpilda robu literatūras ietvarā, analizējot nosacījumus, kas ir e-kravu ieviešanas pamatā. Turklāt tiek novērotas izmaiņas piegādes ķēdes tīklā, īpaši procedūrās un informācijas plūsmā. Tiek rūpīgi izpētīta gan labā, gan negatīvā ietekme, piedāvājot pamatīgu izpratni par e-kravu ietekmi. Tēmas izpētei ir noteikti ierobežojumi, piemēram, divu svarīgu gaisa kravu piegādes ķēdes tīkla operatoru izpētes grupa un teorētiskais ietvars, kas galvenokārt ir atkarīgs no literatūras. Turklāt pētījums koncentrējas uz šķērsgriezuma laika posmu.
Turpmākie pētniecības pasākumi varētu ietvert visu gaisa kravu piegādes ķēdē iesaistīto dalībnieku, tostarp tirdzniecības asociācijas IATA, analīzi, īpašu uzmanību pievēršot muitas procedūrām. Interesants būtu arī garengriezuma pētījums, kas dziļāk iedziļinās enerģijas sadalē un ar to saistītajās pārmaiņās. Nākotnes pētījumu interešu loks būs jaudas sadalījuma dinamikas longitudināls pētījums gaisa kravu piegādes ķēdes tīklā un attiecīgo izmaiņu analīze laika gaitā. Analizējot jaudas dinamiku, pētnieki var gūt ieskatu dažādu piegādes ķēdes dalībnieku lēmumu pieņemšanas procesos, ietekmē un kontrolē. Šis pētījums par enerģijas sadales un analītikas izmaiņām sniegs labāku izpratni par mainīgo dinamiku gaisa kravu nozarē un sniegs vērtīgu ieskatu piegādes ķēdes efektivitātes un efektivitātes optimizēšanā. |