Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā
Nosaukums angļu valodā Advertising and Its Importance in Entrepreneurship
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs P. Mensahs
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Tas sastāv no 9 tabulām, 5 attēliem un 55 lapaspusēm. Bibliogrāfija sastāv no 31 resursiem. Bakalaura darbs, galvenokārt, sastāv no divām daļām: analītiskā daļa un praktiskā daļa. Analītiskā daļā tika iedots apraksts reklāmas veidiem un tai lomai uzņēmējdarbībā. Praktiskā daļa ietver atbilstošo analīzi par SIA REAKTORS iekšējo un ārējo vīdi, ka arī iedod ieteikumus uzņēmuma reklāmas stratēģijas uzlabošanai.
Atslēgas vārdi Reklāma uzņēmējdarbībā SIA Reaktora
Atslēgas vārdi angļu valodā Advertising in Entrepreneurship Reaktors LTD
Valoda eng
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 06.01.2012 00:28:27