Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāma un tās nozīme uzņēmējdarbībā |
Nosaukums angļu valodā |
Advertising and Its Importance in Entrepreneurship |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
P. Mensahs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Tas sastāv no 9 tabulām, 5 attēliem un 55 lapaspusēm. Bibliogrāfija sastāv no 31 resursiem.
Bakalaura darbs, galvenokārt, sastāv no divām daļām: analītiskā daļa un praktiskā daļa. Analītiskā daļā tika iedots apraksts reklāmas veidiem un tai lomai uzņēmējdarbībā.
Praktiskā daļa ietver atbilstošo analīzi par SIA REAKTORS iekšējo un ārējo vīdi, ka arī iedod ieteikumus uzņēmuma reklāmas stratēģijas uzlabošanai. |
Atslēgas vārdi |
Reklāma uzņēmējdarbībā SIA Reaktora |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising in Entrepreneurship Reaktors LTD |
Valoda |
eng |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.01.2012 00:28:27 |