Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Jauna produkta mārketinga izveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
New product marketing development project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., prof. K.Didenko |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Anotācija |
Diplomprojekta autors ir Lilija Kordjaka.
Diplomprojekta tēma: Jauna produkta mārketinga izveidošanas projekts.
Diplomprojekta daļa ietver sevī 5 pamatdaļas: analītiskā daļa, projekta daļa, tehnoloģiskā daļa, darba un dabas aizsardzības daļa un grafiskā daļa.
Analītiskā daļa ietver sevī uzņēmuma darbības raksturojumu, mārketinga darbības analīzi, uzņēmuma finanšu analīzi, kā arī SVID analīzi un uzņēmuma darbības problēmu noteikšanu.
Projekta daļa (aprēķinu daļa) ietver sevī analītiskajā daļā atklāto uzņēmuma problēmu atrisinājumu, pielietojot matemātiskas un ekonomiskas aprēķinu metodes.
Tehloģiskā daļa ietver sevī tehnoloģiska rakstura uzdevumu atrisinājumus, kurus darba autors izstrādāja balstoties uz diplomprojekta tematu.
Darba un dabas aizsardzības daļa ietver sevī uzņēmumā nodarbināto risku noteikšanu darba vietās un aizsardības pasākumu plānu izstrādāšanu.
Grafiskā daļa ietver sevī grafikus un diagrammas, kas tika izstrādātas balstoties uz iegūto darba gaitā informāciju.
Diplomprojekta projekta daļa sastāv no 78 lapaspusēm.
Diplomprojekta projekta daļa ietver sevī:
41tabulas;
25 attēlus;
22 izmantotās literatūras vienības;
4 pielikumus.
Diplomprojekta grafiskā daļa sastāv no 16 grafikiem un diagrammām. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, ekonomika, uzņēmējdarbība,organizēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Economics, enterprise, marketing, organisation |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.01.2012 20:26:16 |