Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Jauna produkta mārketinga izveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā New product marketing development project
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec., prof. K.Didenko
Recenzents Mg.oec., lekt. I.Andersone
Anotācija Diplomprojekta autors ir Lilija Kordjaka. Diplomprojekta tēma: Jauna produkta mārketinga izveidošanas projekts. Diplomprojekta daļa ietver sevī 5 pamatdaļas: analītiskā daļa, projekta daļa, tehnoloģiskā daļa, darba un dabas aizsardzības daļa un grafiskā daļa. Analītiskā daļa ietver sevī uzņēmuma darbības raksturojumu, mārketinga darbības analīzi, uzņēmuma finanšu analīzi, kā arī SVID analīzi un uzņēmuma darbības problēmu noteikšanu. Projekta daļa (aprēķinu daļa) ietver sevī analītiskajā daļā atklāto uzņēmuma problēmu atrisinājumu, pielietojot matemātiskas un ekonomiskas aprēķinu metodes. Tehloģiskā daļa ietver sevī tehnoloģiska rakstura uzdevumu atrisinājumus, kurus darba autors izstrādāja balstoties uz diplomprojekta tematu. Darba un dabas aizsardzības daļa ietver sevī uzņēmumā nodarbināto risku noteikšanu darba vietās un aizsardības pasākumu plānu izstrādāšanu. Grafiskā daļa ietver sevī grafikus un diagrammas, kas tika izstrādātas balstoties uz iegūto darba gaitā informāciju. Diplomprojekta projekta daļa sastāv no 78 lapaspusēm. Diplomprojekta projekta daļa ietver sevī: 41tabulas; 25 attēlus; 22 izmantotās literatūras vienības; 4 pielikumus. Diplomprojekta grafiskā daļa sastāv no 16 grafikiem un diagrammām.
Atslēgas vārdi Mārketings, ekonomika, uzņēmējdarbība,organizēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā Economics, enterprise, marketing, organisation
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 05.01.2012 20:26:16