Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Patērētāju pirkšanas lēmumu novērtēšanas projekts tiešsaistes vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Assessment of Consumer Decision Making of an Online Purchase |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ilze Jankovska |
Recenzents |
Toms Širovs |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Viktorija Volkova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Ilze Jankovska
Bakalaura darba temats: Patērētāju pirkšanas lēmumu novērtēšanas projekts tiešsaistes vidē
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 19 attēli un 1 tabula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 21 avoti latviešu un 6 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
Tiešsaistes iepirkšanās un pakalpojumu sniegšanas pieaugums Latvijā norāda uz digitālās transformācijas procesa pieņemšanu arvien vairākās nozarēs. Šī tendence var radīt iespējas uzņēmumiem koncentrēties uz savu digitālo klātbūtni un pielāgot savus biznesa modeļus un stratēģijas jaunajiem patērētāju paradumiem. Turklāt tas arī var dot vairākas priekšrocības patērētājiem, kuri var saņemt ātrākus, vienkāršākus un augstākas kvalitātes pakalpojumus un produktus. Tomēr ir svarīgi rūpīgi novērtēt digitālās pārejas iespējas un riskus, lai nodrošinātu patērētāju un uzņēmumu drošību un uzticēšanos digitālajā vidē.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Volkova, V., Jankovska, I. (2023).Patērētāju pirkšanas lēmumu novērtēšanas projekts tiešsaistes vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionāla bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 75 lpp. |
Atslēgas vārdi |
tiešsaiste, patērētājs, iepirkšanās, lēmumi. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
online, consumer, purchasing, decisions. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2023 11:15:39 |