Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju pirkšanas lēmumu novērtēšanas projekts tiešsaistes vidē
Nosaukums angļu valodā Project for Assessment of Consumer Decision Making of an Online Purchase
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ilze Jankovska
Recenzents Toms Širovs
Anotācija Bakalaura darba autors: Viktorija Volkova Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Ilze Jankovska Bakalaura darba temats: Patērētāju pirkšanas lēmumu novērtēšanas projekts tiešsaistes vidē Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 19 attēli un 1 tabula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 21 avoti latviešu un 6 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Tiešsaistes iepirkšanās un pakalpojumu sniegšanas pieaugums Latvijā norāda uz digitālās transformācijas procesa pieņemšanu arvien vairākās nozarēs. Šī tendence var radīt iespējas uzņēmumiem koncentrēties uz savu digitālo klātbūtni un pielāgot savus biznesa modeļus un stratēģijas jaunajiem patērētāju paradumiem. Turklāt tas arī var dot vairākas priekšrocības patērētājiem, kuri var saņemt ātrākus, vienkāršākus un augstākas kvalitātes pakalpojumus un produktus. Tomēr ir svarīgi rūpīgi novērtēt digitālās pārejas iespējas un riskus, lai nodrošinātu patērētāju un uzņēmumu drošību un uzticēšanos digitālajā vidē. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Volkova, V., Jankovska, I. (2023).Patērētāju pirkšanas lēmumu novērtēšanas projekts tiešsaistes vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionāla bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 75 lpp.
Atslēgas vārdi tiešsaiste, patērētājs, iepirkšanās, lēmumi.
Atslēgas vārdi angļu valodā online, consumer, purchasing, decisions.
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2023 11:15:39