Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības uzņēmuma digitālā mārketinga pilnveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā Project of Improving the Digital Marketing of a Trading Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Evita Štrausa
Recenzents Artūrs Bernovskis
Anotācija Bakalaura darba autors: Sintija Anna Antonoviča Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: MBA, Evita Štrausa Bakalaura darba temats: Tirdzniecības uzņēmuma digitālā mārketinga pilnveidošanas projekts Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 27 attēli, 16 tabulas un 5 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu, 24 angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izstrādāti un pamatoti ierosinājumi SIA “NIKABALT” uzņēmuma digitālā mārketinga pilnveidošanai, kuru starpā ir pulksteņu tirdzniecības nodalīšana no uzņēmuma pārējām nodarbošanās jomām. To atpazīstamības veicināšanai un konkurētspējas uzlabošanai izstrādāts digitālā mārketinga komunikācijas kalendārais plāns gadam, kuru īstenošana varēs palielināt SIA “NIKA-BALT” pulksteņu tirdzniecības apgrozījumu uz 462% salīdzinot ar 2022.gada apgrozījuma vērtību, kas sastādīs 108 tūkst. eiro. Uzņēmuma unikalitātes sasniegšanai izstrādāts jauna pakalpojuma, lietoto Casio pulksteņu tālākpārdošanas, ieviešanas plāns, ar kuru palīdzību uzņēmums iegūs patiesu unikalitāti un varēs saukties kā pirmais uzņēmums Latvijā pulksteņu tirdzniecības nozarē, kas piedāvās šādu pakalpojumu. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Antonoviča, S.A., Štrausa, E. (2023). Tirdzniecības uzņēmuma digitālā mārketinga pilnveidošanas projekts Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 76 lpp.
Atslēgas vārdi digitālais mārketings, uzņēmums, zīmols, internetveikals, pilnveidošana.
Atslēgas vārdi angļu valodā digital marketing, company, brand, online store, optimization.
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2023 10:38:20