Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Izklaides un atpūtas pakalpojumu uzņēmuma mārketinga darbības pilnveides projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project of Improvement of Marketing Activities of an Entertainment and Leisure Services Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Ilze Jankovska |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Erita Keita Krusta
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec., docente Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Izklaides un atpūtas pakalpojumu uzņēmuma mārketinga darbības pilnveides projekts.
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, teorētiskā un projekta aprēķinu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 72 lpp., tajā iekļauti 41 attēls, 21 tabula, 6 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu un 17 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izpētot un salīdzinot mārketinga veiktās aktivitātes bērnu nometņu pakalpojumu sniedzēju “Prāts un sirds” ar konkurentu veiktajām mārketinga aktivitātēm, darba autore novērtē “”Prāts un sirds” mārketingu. Balstoties uz iegūto informāciju, tiek sniegt teorētiskais ieskats konstatēto problēmu risināšanai. Bakalaura darba ietvaros autore izstrādā un piedāvā variantus mārketinga komunikāciju uzlabošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Krusta, E. K. (2023). Izklaides un atpūtas pakalpojumu uzņēmuma mārketinga darbības pilnveides projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 72 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, nometnes, pakalpojums. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, camp, service. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2023 00:25:11 |