Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Skandināvu klientu piesaistīšanas projekts viesnīcā |
Nosaukums angļu valodā |
Scandinavian Customer Attraction Project at the Hotel |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Toms Kreicbergs |
Recenzents |
Inese Vētra |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Karina Fjodorova
Bakalaura darb zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektors Toms Kreicbergs Bakalaura darb temats: Skandināvu klientu piesaistīšanas projekts viesnīcā Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā daļa, teorētiskā
daļa, projekta aprēķina daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp, tajā iekļauti 18 attēli, 10 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotos sarakstā ietverti: 7 avoti latviešu valodā, 17 angļu, un 1 krievu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darb galvenie rezultāti: Skandināvijas klientu piesaistīšans projekts viesnīcā ir izdraātāts Grand Hotel Kempinski Riga uzņēmumas ar mērķi piesaistīt jauno tirgus segmentu. Jo COVID-19 pandēmijas un kara starp Krievijai un Ukrainai uzņēmums ir zaudējies lielāko daļu patstāvīgo klientu. Kā arī pētījuma procesā tika secināts, ka uzņēmums maz sevi reklamē, līdz ar to uzņēmuma ir jāmaina vai jāpārskata mārketinga stratēģiju, lai piesaistītu klientus.
Bakalaura darb bibliogrāfiskais apraksts: Fjodorova, K., Kreicbergs, T. (2023). Skandināvu klientu piesaistīšanas projekts viesnīcā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 76 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Skandināvija, klientu piesaistīšana, viesnīca. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Scandinavia, attracting customers, hotel. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2023 18:35:44 |