Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-pasta mārketinga pielietošana tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidei |
Nosaukums angļu valodā |
Using e-mail Marketing to Improve the Operation of a Trading Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Artūrs Bernovskis |
Anotācija |
Noslēguma darba autore: Gabriela Meileha
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr. oec., Rita Greitāne
Noslēguma darba temats: E-pasta mārketinga pielietošana tirdzniecības uzņēmuma
darbības pilnveidei
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 73 lpp., tajā iekļauti 28 attēli un 11 tabulas. Izmantotās
literatūras un avotu sarakstā ietverti: 11 avoti latviešu, 60 angļu un 2 krievu valodā.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir analizēt uzņēmuma SIA “MK
Trade” mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus e-pasta mārketinga izmantošanai
uzņēmuma darbības pilnveidošanai. Analītiskajā daļā tika veikta uzņēmuma darbību un
mārketinga pasākumu analīze, pēc kuras tika izvirzīta uzņēmuma galvenā problēma – klientu
informācijas trūkums par jaunām preču grupām “RD Electronics” veikala preču klāstā.
Teorētiskajā daļā tika izpētīti un analizēti zinātniskie raksti par e-pasta mārketinga
pielietošanu, lai atrastu piemērotu risinājumu uzņēmuma problēmai, izmantojot e-pasta
mārketingu. Projekta aprēķinu daļā tika piedāvāts uzņēmuma “MK Trade” problēmas
risinājums, izstrādājot mārketinga īstermiņa stratēģiju veikala “RD Electronics” jaunu preču
grupu popularizēšanai klienta vidū. Stratēģija ietver dažādu e-pastu veidu izmantošanu vienā
vēstuļu ķēdē, izmantojot satura, izpārdošanas un trigeru vēstules veidus.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Meileha, G. (2023). E-pasta
mārketinga pielietošana tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidei. Bakalaura darbs. Rīga:
RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 73 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Atslēgas vārdi: Mārketings, e-pasts, stratēģija, komunikācijas kanāli, produktu virzīšana. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords: Marketing, e-mail, strategy, communication channels, product promotion. |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2023 17:24:49 |