Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pakalpojuma uzņēmuma komunikācijas pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of communication in a service company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Uldis Kamols |
Anotācija |
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 72 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 16 tabulas, 9 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 24 avoti latviešu un 27 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Analītiskajā daļā darba autore veica pakalpojuma uzņēmuma izpēti, aprakstīja tā finanšu rādītājus, organizatorisko struktūru, kā arī veica SVID analīzi. Tika veikti divi pētījumi, lai iegūtu detalizētāku informāciju par iekšējās komunikācijas problēmām uzņēmumā. Teorētiskajā daļā analizēta zinātniskā literatūra, raksti un materiāli par iekšējo komunikāciju un tās nozīmi uzņēmumā. Projektu daļā tika izstrādāti pieci ierosinājumi iekšējās komunikācijas pilnveidošanai.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Endele, L.L., Andersone, I. (2023). Pakalpojuma uzņēmuma komunikācijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 72 lpp. |
Atslēgas vārdi |
komunikācija, komunikācijas process, iekšējā komunikācija, starppersonu komunikācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
communication, communication process, internal communication, interpersonal communication |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2023 22:55:18 |