Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga atbalsta novērtējums mazo un vidējo uzņēmumu eksporta veicināšanā |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of digital marketing support in promoting exports of small and medium-sized companies |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Sigita Trukšāne |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba autore Lizete Balode izstrādāja darbu, kura temats ir “Digitālā mārketinga atbalsta novērtējums mazo un vidējo uzņēmumu eksporta veicināšanā”.
Bakalaura mērķis ir novērtēt digitālā mārketinga efektivitāti mazo un vidējo uzņēmumu eksporta izaugsmes veicināšanā, lai izstrādātu priekšlikumus maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkota digitālā mārketinga jēdziens un tā vēsture. Pirmajā daļā vēl tiek apskatīti digitālā mārketinga veidi, kā arī digitālā mārketinga efektivitātes novērtējuma un eksporta novērtējuma stratēģijas.
Otrajā darba daļā autore vērtē digitālā mārketinga vides gan pasaulē, gan Latvijā, veic PESTEL analīzi, lai novērtētu vienu no digitālā mārketinga veida – sociālo mediju – makro vidi, jo tas varētu būt vispiemērotākais veids tieši mazam un vidējam uzņēmumam. Tiek veikta SVID analīze digitālajam mārketingam kopumā. Autore vel pēta digitālā mārketinga ietekmi uz maziem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī veic aptauju, lai noskaidrotu sabiedrības viedokli par digitālā mārketinga kampaņām un, kā tās ietekmē viņu iepirkšanās paradumus tiešsaistē.
Darba praktiskajā daļā autore izveido eksporta veicināšanas stratēģiju čarterreisu uzņēmumiem, izmantojot digitālo marketingu, salīdzina izmaksas, izmantojot sociālo mediju mārketingu, piesaistot jaunu darbinieku, un izmantojot aģentūru pakalpojumus. Balstoties arī uz aptaujas rezultātiem autore izstrādā labāko veidu uzņēmumiem, kā sasniegt lielāku auditoriju. Pēc aprēķinu veikšanas autore noskaidro izdevīgāko digitālā mārketinga veidu, nosaka veiktspējas rādītājus un apkopo rezultātus.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 63 lapaspuses. Darbā iekļautas 11 tabulas, 21 attēls un 5 pielikumi uz 7 lapaspusēm. Tajā izmantotas 61 izmantotās literatūras saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Digitālais mārketings, eksports, mazie un vidējie uzņēmumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital marketing, export, small and medium - sized companies |
Valoda |
lv |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2023 15:34:04 |