Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības loģistika
Nosaukums Loģistikas procesu optimizācijas iespējas būvniecības mazumtirdzniecības uzņēmumos
Nosaukums angļu valodā Optimization possibilities of logistics processes in construction companies
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Nadīna Moroza
Recenzents Romāns Grišajevs
Anotācija Bakalaura darba autore Līga Didrihsone izstrādāja darbu, kura temats ir “Loģistikas procesu optimizācijas iespējas būvniecības mazumtirdzniecības uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz pētījuma rezultātiem, izstrādāt rekomendācijas būvniecības mazumtirdzniecības uzņēmumiem klientu servisa līmeņa optimālas darbības veicināšanai. Darba pirmajā daļā analizēti loģistikas procesu teorētiskie aspekti, galvenokārt loģistikas klientu servisa teorētiskie aspekti. Pētītas klientu servisa definīcijas un tā nozīmība uzņēmumiem, kā arī analizēts klientu serviss kā konkurences rīks. Pētīti optimāla klientu servisa līmeņa aspekti, kā arī tirdzniecības kanālu un reversās loģistikas ietekme uz klientu servisa līmeni. Darba otrajā daļā analizēti pieci būvniecības mazumtirdzniecības uzņēmumi, to piedāvāto preču un pakalpojumu raksturojums. Pētīts kādi tirdzniecības kanāli pieejami un analizēts, kurus kanālus šobrīd izmanto apskatītie uzņēmumi. Analizēta e-komercijas attīstība globālā mērogā, kā arī analizēti reversās loģistikas procesi trijos no pieciem apskatītajiem uzņēmumiem. Darba trešajā daļā autore izstrādājusi risinājumus loģistikas procesu optimizēšanai. Viens no piedāvātajiem risinājumiem ir uzņēmuma personīgā pakomāta ieviešana, lai atvieglinātu preču atgriešanas un instrumentu nodošanas remontā procesus. Otrais no piedāvātajiem risinājumiem ir internetveikala izveide, lai sniegtu kvalitatīvu pirmsdarījuma servisu, nodrošinot iespēju iegādāties preces klientam ērtā laikā un vietā. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 75 lappuses. Tajā ir iekļauti 18 attēli, 12 tabulas un 3 pielikumi uz 5 lpp. Darbā izmantotas 50 literatūras un avotu saraksta vienības.
Atslēgas vārdi klientu serviss, tirdzniecības kanāli, reversā loģistika
Atslēgas vārdi angļu valodā customer service, sales channels, reverse logistics
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 15.05.2023 14:59:52