Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Nekustamā īpašuma pārvaldība |
Nosaukums |
Komunikāciju kompleksa aktivitāšu ietekmes izvērtējums uz nekustamā īpašuma kompānijas konkurētspēju tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of communication complex activities effect on the real estate company competitiveness |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec. , RPA "Rīgas Enerģētikas aģentūra" Irisa Simanoviča |
Recenzents |
Mg.oec., lektore K.Fedotova |
Anotācija |
Diplomprojekta tēmas nosaukums ir Komunikācijas kompleksa aktivitāšu ietekmes izvērtējums uz nekustamā īpašuma kompānijas konkurētspēju tirgū.
Diplomprojektā izvērtēts kā mārketinga komunikācijas kompleksa (reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības un personiskā apkalpošana) izmantošana ietekmē nekustamā īpašuma kompānijas SIA Arco Real Estate konkurētspēju tirgū. Komunikācijas kompleksa aktivitāšu ietekme uz konkurētspēju vērtēta, salīdzinot SIA Arco Real Estate ar trīs lielāko konkurentu - SIA Latio, SIA Ober Haus Real Estate Latvia un SIA Balsts mārketinga jomā paveikto no 2006.-2010.gadam. Visu minēto uzņēmumu pamatdarbības veids ir starpniecība darījumos ar nekustamo īpašumu.
Diplomprojekts sastāv no projekta daļas 76 lpp. apjomā un grafiskās daļas 18 lpp. apjomā. Projekta daļā ietilpst: analītiskā daļa, projekta aprēķinu daļa, tehnoloģiskā daļa, darba un dabas aizsardzības daļa.
Analītiskajā daļā analizēti nekustamo īpašumu tirgus ietekmējošie faktori, noteikti uzņēmumu konkurētspēju veidojošie kritēriji, dots SIA Arco Real Estate raksturojums un salīdzinājums ar trīs nekustamo īpašumu nozarē lielākajiem konkurentiem.
Projekta aprēķinu daļā veikta kompānijas Arco Real Estate detalizētā SVID analīze, izvēlēta SIA Arco Real Estate mārketinga stratēģija un definēti uzņēmuma mērķi. Projekta aprēķinu daļā veikts SIA Arco Real Estate konkurētspējas un komunikāciju kompleksa efektivitātes novērtējums, izvērtēts mārketinga komunikāciju budžets.
Tehnoloģiskajā daļā tiek veikts SIA Arco Real Estate zīmola konkurētspējas pētījums.
Darba un dabas aizsardzības daļā veikta darba vides analīze un noteikti pasākumi darba aizsardzības sistēmas sakārtošanai, jo droša un veselībai nekaitīga darba vide veicina darba produktivitāti un citus izaugsmi veicinošus faktorus, palīdz strādāt efektīvi un nākotnē būt konkurētspējīgākiem savā nozarē.
Grafiskajā daļā attēloti diplomprojekta izstrādāšanas gaitā iegūtie un izstrādātie rezultāti. Diplomprojekta rezultāti atspoguļo mārketinga komunikāciju kompleksa nozīmīgo lomu uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā. |
Atslēgas vārdi |
komunikācijas komplekss, konkurētspēja, mārketinga aktivitātes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
communication complex , competitiveness, marketing activities |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.01.2012 01:47:56 |