Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
„Jauna produkta ieviešana tirgū“ |
Nosaukums angļu valodā |
„Launching a new product in the market“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. K.Gorbunova |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba autors: Dace Liepiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., lekt. I.Andersone
Bakalaura darba temats: „Jauna produkta ieviešana tirgū”
Bakalaura darba apjoms:68 lpp, 2 tab., 20 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Bakalaura darba izstrādes procesā Analītiskajā apskates daļā tika izmantota lielākoties ārzemju literatūra un mājas lapas. Aprēķinu daļā tika izmantotas uzņēmumu mājaslapas, AC Nielsen dati un ārpus uzņēmuma Henkel nepubliskotie dati.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba teorētiskajā daļā ir izpētīta mārketinga zinātniskā literatūra par jauna produkta būtību, tā izstrādi un virzīšanu tirgū, kā arī par mārketinga komunikācijas instrumentiem jauna produkta virzīšanai tirgū. Bakalaura darba otrajā daļā tika analizēta sadzīves ķīmijas nozīme Latvijas tirdzniecībā, izpētīta konkurence un aplūkoti Henkel darbības mērķi un panākumi un tika analizēts Henkel jaunā produkta Bref Power Aktiv izstrādes process un izmantotie mārketinga instrumenti produkta virzīšanai tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Liepiņa D. Jauna produkta ieviešana tirgū: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2012. - 68 lpp. (tikai latviešu valodā) |
Atslēgas vārdi |
- |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
- |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.12.2011 13:04:15 |