Anotācija |
Diplomprojekta tēma ir Mārketinga komunikāciju projekts SIA PNG. Darbs ir izstrādāts studiju programmā Uzņēmējdarbība un vadīšana. Projekts sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības un grafiskās daļas.
Analītiskajā daļā tika veikta pakalpojumu analīze, konkurentu analīze, uzņēmējdarbības risku analīze, SVID analīze un finanšu analīze, kur sīkāk tika skatīts neto apgrozījums, neto peļņa, bilance u.c. finanšu rādītāji.
Projekta aprēķinu daļā tika izstrādāti trīs atsevišķi projekti, kuru mērķis ir palielināt pakalpojuma pieprasījumu un veicinātu uzņēmuma atpazīstamību.
Tehniskajā daļā tika izmantota programma Microsoft Project, ar kuras palīdzību uzskatāmi tika parādīts projekta norises laiki, apakšnorišu uzdevumi, izmaksas, vadītāji, u.c. rādītāji.
Darba un dabas aizsardzības daļas ietvaros tika veikta uzņēmuma darba
vides un riska faktoru analīze, kura rezultātā tika izstrādāts darba drošības plāns, kā arī tā finansiālais pamatojums.
Grafiskā daļa sastāv no 16 lapām, kurās ir apkopotas diplomprojekta laikā autores veidotie attēli, grafiki un tabulas.
Darba apjoms ir 71 lapa, kurās ir 36 attēli, 32 tabulas, 10 formulas un 30 literatūras avoti. |