Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Elektrisko transportlīdzekļu iegādes potenciālo virzītājspēku un šķēršļu analīze
Nosaukums angļu valodā The Analysis of Potential Drivers and Obstacles of Purchasing Electric Vehicles
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Muzikante
Recenzents Viesturs Sosārs
Anotācija Nav šaubu, ka elektriskie transportlīdzekļi ir radījuši milzīgu ietekmi uz automobiļu nozari un strauji palielina savu tirgus daļu, kā arī ietekmi uz vidi. Elektromobiļu ātrākai ieviešanai ir izšķiroša nozīme, lai samazinātu transporta radītās oglekļa emisijas un mazinātu klimata pārmaiņu ietekmi. Lai panāktu ievērojamu oglekļa emisiju samazinājumu transporta nozarē, ir ļoti svarīgi rīkoties jau tagad, lai stimulētu un veicinātu elektromobiļu ieviešanu. Tā kā mainās patērētāju lēmumu pieņemšanas tendences attiecībā uz elektromobiļu iegādi, ir svarīgi, lai elektromobiļu ražošanas uzņēmumi pielāgotu savas mārketinga stratēģijas un pieeju jaunajiem elektromobiļu pircējiem. Tas noved pie pētījuma jautājuma - kuri faktori par elektriskajiem transportlīdzekļiem ir vissvarīgākie personām ar dažādu demogrāfisko izcelsmi. Šī pētījuma izlases lielums ir 102 dalībnieki, un, lai savāktu nepieciešamos datus, tika veikta tiešsaistes aptauja. Statistikas metode divu kategorisku mainīgo attiecību analīzei ir chi-kvadrāta tests, kas tika izmantots mainīgo attiecību analīzei. Šī empīriskā pētījuma rezultāti liecina, ka pastāv cieša saistība starp algu un nobraukumu ar vienu uzlādi, kas ir arī viens no svarīgākajiem faktoriem, kas ietekmētu indivīda izvēli, iegādājoties elektromobili. Turklāt rezultāti atklāja arī nozīmīgu saistību starp diviem mainīgajiem lielumiem - cenu un nobraukumu ar vienu uzlādi - attiecībā uz automobiļa izmantošanu ikdienā. Turpmākajos pētījumos būtu jānovērš ierobežojumi, lai nodrošinātu precīzāku iedzīvotāju reprezentāciju, kā arī visaptverošu izpratni par faktoriem, kas ietekmē lēmumu iegādāties elektromobīli.
Atslēgas vārdi Elektroauto, klimata izmaiņas, cena, nobraukums ar vienu uzlādi
Atslēgas vārdi angļu valodā Electric car, climate change, price, range with one charging
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 14.04.2023 22:30:11