Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorzinātne un organizāciju tehnoloģijas |
Nosaukums |
Bezkoda vietņu veidotāju popularitātes validācija pēc lietotāju atsauksmēm |
Nosaukums angļu valodā |
Validation of No-code Website Builder Popularity by User Reviews |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Muzikante |
Recenzents |
Iļja Afanasjevs |
Anotācija |
Patērētāju lēmumu pieņemšana ir pakļauta sociālajām ietekmēm (piemēram, lietotāju atsauksmes un popularitātes reitingi), kuras veicina pārliecību par produkta kvalitāti. Tiešsaistes popularitātes reitingi, no kuriem patērētāji ietekmējas, nereti sniedz neprecīzu popularitātes atainojumu, jo tie tiek balstīti tikai uz produktu piedāvātajām funkcionalitātēm un ir subjektīvi, jo neņem vērā lietotāju viedokli par produktu un mēdz būt finansiāli stimulēti. Šī darba mērķis ir noteikt, vai tiešsaistes popularitātes reitingi ir uzticami un vai attēlotā bezkoda vietņu veidotāju popularitāte tiešsaistes reitingos ir pielīdzināma tam, kā lietotāji vērtē šos rīkus. Eksistējošie pētījumi norāa, ka lietotāju atsauksmes ieņem nozīmīgu lomu produktu popularitātē un lietotāju apmierinātībā. Turklāt publikācijas vēsta, ka lietotāju atsauksmju analīze ar dabiskās valodas apstrādi spēj sniedz vērtīgu ieskatu lietotāju apmierinātībā un ļauj noteikt pieejamo funkciju nozīmīgumu. Šī pētījuma praktiskā daļa sastāv no bezkoda vietņu veidotāju tiešsaistes popularitātes reitingu izpētes, vietņu veidotāju lietotāju atsauksmju rasmošanas, lietotāju atsauksmju atslēgvārdu iegūšanas un rīku lietotāju skaita noteikšanas. Ievāktās atsauksmes tiek analizētas, izmantojot dabiskās valodas apstrādi, lai noteiktu lietotāju sentimentu un atsauksmēs minētās funkcijas. Iegūtie dati apstiprina, ka tiešsaistes popularitātes reitingu uzticamība ir apšaubāma. Neskatoties uz to, lietotāju viedoklis par veidotāju popularitāti sakrīt ar tiešsaistē atainoto popularitāti. Tālākiem pētījumiem vajadzētu veikt padziļinātu datu analīzi, kuras pamatā būtu datu apjoma palielināšana, kā arī atslēgvārdu un atsauksmju sentimenta sasaistīšana.
Diplomdarba valoda ir angļu. Tas sastāv no 84 lappusēm, 12 attēliem, 4 tabulām un 4 pielikumiem, un tajā ir apskatīti 87 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Bezkoda vietņu veidotāji, lietotāju atsauksmes, popularitāte, sentimenta analīze, atslēgvārdu analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
No-code website builders, user satisfaction, popularity, sentiment analysis, keyword analysis |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.04.2023 19:32:50 |