Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Saistība starp uzticēšanos ietekmētājiem un klienta vēlmi pirkt
Nosaukums angļu valodā The Relationship between Trust in Influencers Message and Customer Intention to Buy
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Muzikante
Recenzents Ieva Veidemane
Anotācija Šajā bakalaura darbā tiek pētīta saikne starp ietekmētāju ziņu uzticamību un patērētāju nodomu iegādāties produktus, izmantojot kvantitatīvu pētniecības dizainu, kas ietvēra anketas aptauju 100 dalībniekiem, kas seko vismaz vienam sociālo mediju ietekmētājiem jebkurā no digitālo mediju platformām. Galvenais mērķis ir noteikt, vai pastāv pozitīva korelācija starp šiem diviem mainīgajiem. Darbs sastāv no 29 lapām, ietverot 1 attēlu un tas ir sagatavots angļu valodā. Pētījums balstās uz plašu literatūras pārskatu, kurā ir citēti 76 avoti galīgajā bibliogrāfijā. Literatūras pārskats aptver uzticības, sociālo mediju ietekmētāju un to ietekmi uz patērētāju uzvedību jēdzienus.Pētījums atklāja skaidru pozitīvu korelāciju starp uzticību ietekmētāju ziņai un patērētāju nodomu iegādāties ieteiktos produktus. Rezultāti norāda, ka, palielinoties uzticībai ietekmētāju ziņai, pieaug arī patērētāju nodoms iegādāties ieteiktos produktus. Šie rezultāti ir pozitīvi salīdzināmi ar iepriekšējiem pētījumiem, kas ir parādījuši ietekmētāju ietekmi uz patērētāju uzvedību. Izmantojot detalizētu pētniecības dizainu un zinātniski balstītus rezultātus, šis pētījums sniedz ieskatu par to, kā ietekmētāju ziņas var ietekmēt patērētāju izvēles un iegādes paradumus. Tas var būt nozīmīgs pētījums uzņēmējdarbības, reklāmas un mārketinga jomā, kā arī palīdzēt patērētājiem izprast, kā viņu uzvedību ietekmē sociālie mediji un ietekmētāji.Tādējādi, šis pētījums sniedz vērtīgu ieguldījumu uzticības, patērētāju izvēles un sociālo mediju ietekmes jomā un var būt noderīgs ikvienam, kas interesējas par šiem jautājumiem.
Atslēgas vārdi influencers, intention to buy, trustworthiness
Atslēgas vārdi angļu valodā influencers, intention to buy, trustworthiness
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 14.04.2023 17:58:57