Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Saistība starp klienta konsultantam piederošo lojalitāti un brenda lojalitāti ilgstpējīgās modes tirgū
Nosaukums angļu valodā The Relationship Between Salesperson-Owned Loyalty and Brand Loyalty in Sustainable Fashion Industry
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Muzikante
Recenzents Kārlis Jānis Ātrens
Anotācija Šis pētījums mēra vai pastāv attiecība starp lojalitāti klienta konsultantam un lojalitāti zīmolam ilgtspējīgās modes tirgū. Pētījumā izvirzītā hipotēze ir, ka, jo lielāka lojalitāte klientam ir pret klienta konsultantu, jo lielāka ir lojalitāte konkrētajam zīmolam. Šī pētījuma dalībnieki bija 50 klientes no sieviešu apģērba zīmola X. Katram no dalībniekiem tika izsniegta fiziska aptauja, kas sastāvēja no 19 jautājumiem. Aptaujā dalībniekiem bija jānovērtē apgalvojumi, kuri mērīja klienta lojalitāti pret klienta konsultantu un lojalitāti zīmolam, kā arī jāatbild uz demogrāfiskajiem jautājumiem par dalībnieka vecumu, dzimumu, izglītības līmeni un ienākumu līmeni. Aptaujas izsniegšana norisinājās zīmolam piederošajās telpās. Piedalīšanās pētījumā bija brīvprātīga. Datu vākšana sākās 2023. gada janvāra beigās un beidzās 2023. gada februāra beigās. Iegūtie dati tika apkopoti un analizēti izmantojot statistikas testus, kas nosaka vai pastāv attiecība un cik stipra tā ir starp pētāmajiem objektiem. Testu rezultāti uzrādīja stirpu korelāciju starp lojalitāti pret klienta konsultantu un lojalitāti zīmolam. Pētījuma hipotēze tika apstiprināta- jo stiprāka ir klienta lojalitāte pret klienta konsultantu, jo lielāka ir lojalitāte konkrētajam zīmolam. Citas nozīmīgas attiecības starp demogrāfiskajiem faktoriem un klienta lojalitāti zīmolam vai klienta konsultantam neuzradījās. Pētījumam ir vairāki ierobežojumi, tostarp neliels dalībnieku skaits, šaurs fokuss uz vienu lojalitātes veidu un koncentrēšanās uz konkrētu zīmolu. Turpmākās izpētes jomas ietver noskaidrot, vai klienta konsultantam piederošā uzticība rezultē klienta darbībās, kas pierāda lojalitāti zīmolam, piemēram, pirkuma veikšanā. Šis pētījums sastāv no 39 lappusēm, 2 tabulām, 1 pielikuma and 56 literatūras avotiem.
Atslēgas vārdi Lojalitāte klienta konsultantam, lojalitāte zīmolam, ilgtspējīgās modes industrija.
Atslēgas vārdi angļu valodā Salesperson-owned loyalty, brand loyalty, sustainable fashion industry.
Valoda lv
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 14.04.2023 10:45:10