Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Satura mārketinga un zīmolu mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību modes industrijā
Nosaukums angļu valodā Content Marketing Versus Brand Marketing Influence on Consumer Behavior in the Fashion Retail Industry
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Muzikante
Recenzents Katrīna Jaunušāne
Anotācija Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai pastāv atšķirības starp satura un zīmola mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību modes industrijā. Šī pētījuma temats ir nozīmīgs uzņēmumiem, kuri vēlas izvēlēties atbilstošo mārketinga stratēģiju, kas visefektīvāk ietekmē patērētāja uzvedību un izpratni par zīmolu, lai iegūtu konkurences priekšrocības un panākumus nozarē. Attīstoties digitālo tehnoloģiju laikmetam, patērētājiem ir plašāka piekļuve informācijai visā pasaulē, turklāt patērētāji novērtē pieejamo informāciju un iegādājas piemērotāko izvēli, ņemot vērā dažādus faktorus, piemēram, cenu, kvalitāti un dizainu. Tā kā modes industriju būtiski ietekmē jaunākās modes tendences, mārketinga speciālistiem jāparedz un jāanalizē modes tendences pirms konkurentiem, kā arī jāievieš efektīva mārketinga stratēģija, lai nostiprinātu zīmola atpazīstamību un ilgtermiņa attiecības ar potenciālajiem un esošajiem klientiem. Lai izpētītu satura un zīmola mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību, tika veikts eksperimentāls pētījums un aptauja. Balstoties uz pētījuma iegūtajiem datiem, statistiski nozīmīgas atšķirības starp satura un zīmola mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību nav. Šī pētījuma rezultāti atbalsta par nepieciešamību papildu pētījumiem mārketinga jomā, lai izprastu saistību starp patērētājiem, viņu uzvedību un uztveri par zīmolu, lai noteiktu, kā sasniegt uzņēmuma reklāmas un mārketinga stratēģiju labākos rezultātus un kā piesaistīt konkrēto mērķauditoriju.
Atslēgas vārdi Zīmola mārketings, Satura mārketings, Pircēju uzvedība, Zīmola izpratne, Modes industrija
Atslēgas vārdi angļu valodā Brand Marketing, Content Marketing, Purchase Intention, Brand Equity Subdimensions, Fashion Retail Industry
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 13.04.2023 22:26:09