Anotācija |
Maģistra darba autors Awais Ali izstrādāja darbu par tēmu Loģistikas modeļa izstrāde, lai nodrošinātu efektīvus e-komercijas pakalpojumus uzņēmumam Print on Demand.
Maģistra darba mērķis ir pētīt e-komercijas uzņēmumu loģistiku un to, kā šādus pakalpojumus var īstenot, lai nodrošinātu efektīvus un pieejamus drukas pēc pieprasījuma pakalpojumus. Tāpat maģistra darbs ir vērsts uz unikāla un efektīva loģistikas modeļa izstrādi POD uzņēmumam, kas būs gan rentabls, gan laika ziņā. Pasaulei virzoties uz e-komerciju, drukāšanas pēc pieprasījuma (POD) uzņēmumiem ir jāpielāgo piegādes ķēdes stratēģijas. POD uzņēmumi, piemēram, Amazon, Printful un Printify, paļaujas uz sarežģītu piegādātāju sistēmu, lai savlaicīgi piegādātu saviem klientiem kvalitatīvus produktus.
Šī darba otrajā daļā tiks pētīta e-komercijas ietekme uz POD uzņēmumu piegādes ķēdi un ierosināts ieviest loģistikas modeli, kas nodrošinās šiem uzņēmumiem konkurences priekšrocības tirgū.
Šī darba trešajā daļā tiks izstrādāts arī loģistikas modelis, ko var izmantot, lai atbalstītu augoša POD uzņēmuma vajadzības un nodrošinātu saviem klientiem efektīvus e-komercijas pakalpojumus. Šajā darbā tiks uzsvērtas arī problēmas, ar kurām šis modelis varētu saskarties, un izskaidroti soļi, kas jāveic, lai nākotnē pārvarētu šīs problēmas.
Metodoloģija, kas tiks izmantota šajā darbā, ir anketēšanas metode, izmantojot uz modeli orientētu skatījumu. Pētījuma rezultāti tiks analizēti un interpretēti, izmantojot aprakstošo statistiku. Printify darbinieki tiešsaistē aizpildīs anketu, lai apkopotu datus, kas izmantojami loģistikas modeļa izstrādei, kas piemērots šim uzņēmumam. Šis modelis koncentrēsies uz krājumu pārvaldības stratēģijām, kas ļaus POD uzņēmumiem maksimāli palielināt noliktavā esošo produktu skaitu, vienlaikus samazinot sūtījumu skaitu, ko tie veic katru dienu. Šī pētījuma rezultātus var izmantot Print-on-demand uzņēmumi, veidojot un ieviešot efektīvu loģistikas stratēģiju uzņēmumam. Šī pētījuma rezultāti var arī palīdzēt noteikt, kuras darbības ir jāpilnveido, lai uzlabotu e-komercijas pakalpojumu sniegšanu šim uzņēmumam. Turklāt šī pētījuma rezultāti var palīdzēt citiem uzņēmumiem efektīvu e-komercijas pakalpojumu nodrošināšanā un kalpot par paraugu šo uzņēmumu darbībai.
Maģistra darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 80 lappuse. Tajā ir iekļauti 18 attēli, 12 tabulas un 58 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |