Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par tiešsaistes mediju radītajām izmaiņām tiešajā mārketingā |
Nosaukums angļu valodā |
Study of the Changes Caused by Online Media in Direct Marketing |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Artūrs Bernovskis |
Recenzents |
Kristīne Fedotova |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 69 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 0 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 48 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti ` pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Tiešajam mārketingam, izmantojot tiešsaistes medijus, ir labvēlīga ietekme uz biznesa mārketinga stratēģijām, tāpēc uzņēmumiem un citām organizācijām būtu nopietni jāapsver šīs pieejas izmantošana.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts Tiešais mārketings ir reklāmas veids, kurā uzņēmums/personāls nodibina tiešu kontaktu ar savu mērķa tirgu, cerot, ka kāda daļa saņēmēju iegādāsies tirgoto produktu vai pakalpojumu, un divi galvenie tiešā mārketinga veidi ir tiešais un bezsaistes tiešais mārketings. mārketings. Tiešsaistes plašsaziņas līdzekļi, kas pazīstami arī kā digitālo mediju platformas, ir kļuvuši par galveno mārketinga dalībnieku, jo plaši tiek izmantotas tiešsaistes platformas.
Šis pētnieciskais raksts ir sadalīts divās daļās. Pirmajā sadaļā autors analizē tiešā mārketinga teorētiskos aspektus, tiešā mārketinga veidus un tiešā mārketinga stratēģijas, tiešsaistes mediju mārketingu, dažādas uzņēmumu izmantotās tiešsaistes mārketinga platformas un tiešsaistes mārketinga stratēģijas un digitālā mārketinga platformas.
Otrajā daļā autors veic kvantitatīvu un kvalitatīvu pētījumu. Kvantitatīvās analīzes veikšanai autors nosūta 100 dalībniekiem anonīmu tiešsaistes aptauju, izmantojot Google veidlapas, un analizē datus, izmantojot aprakstošus pētījumus un grafiskos attēlojumus. Autors intervē Indijas mārketinga firmas vadītāju kvalitātes sadaļai. Autors apvieno pētījuma teorētiskos un pētnieciskos aspektus, lai radītu secinājumus un uzlabošanas idejas. |
Atslēgas vārdi |
Tiešais mārketings, tiešsaistes mediji, bezsaistes tiešais mārketings, tiešsaistes tiešais mārketings, tiešsaistes mediju platforma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Direct Marketing, Online Media, Offline Direct Marketing, Online Direct Marketing, Online Media Platform |
Valoda |
eng |
Gads |
2023 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2023 15:05:27 |