Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par mazo un vidējo uzņēmumu mārketinga stratēģijām Kazahstānā
Nosaukums angļu valodā Research on Marketing Strategies of Small and Medium Sized Enterprises in Kazakhstan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Winshow Alukka Paulu
Anotācija Bakalaura darba temats Mazo un vidējo uzņēmumu mārketinga stratēģijas Kazahstānā Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 21 attēli, 1 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 64 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Autors identificē un skaidro Kazahstānas mazo un vidējo uzņēmumu mārketinga stratēģiju izpēti. Tā kā ne visi mazie un vidējie uzņēmumi ir vienādi, mazo un vidējo uzņēmumu īpašniekiem būtu jāzina dažas stratēģijas Kazahstānas ekonomikas līmeņa paaugstināšanai. Šī pētījuma mērķis ir ieteikt biznesa stratēģijas MVU Kazahstānā. šis pētījums koncentrējās uz frizētavas nišu. Jo frizētavu nozare ir jauna un to varētu labāk attīstīt. Šī pētījuma teorētiskajā daļā ir analizēta nozares un valsts attīstības tendences, apskatītas dažādas vispārējas biznesa stratēģijas, Kazahstānas plāns, kas tiek izmantots mūsdienās, un daži statistikas dati par frizētavu industriju Kazahstānā mūsdienās. Tālāka analīze izpētes daļā, izmantojot Blue Ocean pieeju, Portera piecu spēku modeli, SVID. Pētījuma daļā autore stāstīja par aptauju statistiku. Aptaujas rezultāti tiek izmantoti, lai izstrādātu biznesa stratēģijas un ieteiktu labākas, ko izmantot frizētavu nozarē. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts Begmyrat Charyev, Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs. (2022). Biznesa stratēģijas maziem un vidējiem uzņēmumiem. Diplomdarbs. Rīga:RTU, UIVI IUVK, bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”. 62 lpp.
Atslēgas vārdi MVU, frizētava, Kazahstāna, stratēģija
Atslēgas vārdi angļu valodā SMEs, barbershop, Kazakhstan, strategy
Valoda eng
Gads 2023
Darba augšupielādes datums un laiks 16.01.2023 16:48:16