Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Darba devēja tēla un atpazīstamības veicināšanas projekts apdrošināšanas sabiedrībā |
Nosaukums angļu valodā |
Project on employer’s brand and recognition improving in an insurance company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Laura Baltiņa |
Recenzents |
Deniss Ščeulovs |
Anotācija |
Solodova, J., Baltiņa, L. (2022). Darba devēja tēla un atpazīstamības uzlabošanas projekts apdrošināšanas sabiedrībā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 72 lpp.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 (trīs) daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 72 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 14 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 23 avoti latviešu, 35 angļu un 1 vācu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Balstoties uz autores veikto pētījumu, izstrādāti ieteikumi apdrošināšanas sabiedrības darba devēja tēla uzlabošanai un atpazīstamības veicināšanai, no kuriem vairāki neprasa papildus finansējumu. Izpētīta sociālo tīklu ietekme uz darba devēja tēlu un noteikti veidi, kā tos izmantot tēla stiprināšanai. Sniegti priekšlikumi esošo procesu pilnveidošanai un mērāmo rādītāju ieviešanai, lai iegūtu precīzus un salīdzināmus datus par apdrošināšanas sabiedrības kandidātu atlases procesa kvalitāti. |
Atslēgas vārdi |
Darba devēja tēls, apdrošināšanas sabiedrība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Employer brand, insurance company |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.12.2022 11:37:21 |