Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Lokomotīvju ČME3 dīzeļdzinēja resursa prognozēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Resource forecasting of diesel engine of locomotive ČME3 |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Dr. inž., profesors P.Balckars |
Recenzents |
Dr.sc.ing., RTU docents M.Gorobecs |
Anotācija |
Anotācija
Maģistra darbā tika pētīti manevru lokomotīves ČME-3 sērijas dīzeļdzinēja K6S310DR tipa virzuļi un cilindra ieliktņi, to dilšanas procesi un iemesli. Izpētīta motoreļļas spektrālanalīzes metode, kura spēj diagnosticēt dīzeļdzinēju un prognozēt tā detaļu nodilumu. Darba gaitā ir izskatītas augstākminētā dzinēja cilindra ieliktņu un virzuļu nodilumizturības paaugstināšanas tehnoloģiskās metodes. Pētīta ir arī cilindra ieliktņu un virzuļu mērījumu tehnoloģija. Parādīti lokomotīves ČME-3 sērijas, sērijveida dīzeļdzinēja cilindra ieliktņu un virzuļu (kuri limitē dīzeļdzinēja darbmūžu) resursa izpētīšanas rezultāti 10 gadu laika periodā.
Savākta LEN-1 dislocēto lokomotīvju dīzeļdzinēja K6S310DR tipa Nr. 411009/2120 čaulu nodiluma statistika laika periodā no 2001.g. līdz 2011.gadam ieskaitot.
Apstrādāti statistiskie dati un aprēķināts dīzeļlokomotīves ČME-3 serijas dīzeļdzinēja darba resurss. |
Atslēgas vārdi |
MANEVRU LOKOMOTĪVE, DĪZEĻDZINĒJS, CILINDRA IELIKTNIS, VIRZULIS, NODILUMS, RESURSS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Shunting locomotive, diesel engine, cylinder liners, pistons, wear, resource |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.07.2011 11:05:19 |