Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
Nosaukums |
Uzņēmuma Circle K Latvia klientu apkalpošanas procesa uzlabošana ienesīguma palielināšanai |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of customer service process of Circle K Latvia for profitability increase |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Gundars Kokins |
Recenzents |
Modris Ozoliņš |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums “Uzņēmuma Circle K Latvia klientu apkalpošanas procesa uzlabošana ienesīguma palielināšanai”. Maģistra darbu izstrādājusi Linda Zāga-Bremmere - otrā kursa studente Rīgas Tehniskās universitātes Starptautisko programmu nodaļas, maģistra programmā “Inovācijas un uzņēmējdarbība”.
SIA Circle K Latvia ir viens no vadošajiem ērtas iepirkšanās un degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā ar 64 tirdzniecības vietām. Uzņēmumam ir būtiski nodrošināt nemainīgu augstu klientu apkalpošanas kvalitātes līmeni visās tā tirdzniecības vietās, lai izmantotu pārdošanas potenciālu un sasniegtu uzņēmuma finanšu mērķus.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt risinājumus, kā nodrošināt un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti ar mērķi izmantot pārdošanas potenciālu un uzlabotu Circle K Latvia ienesīgumu. Lai sasniegu pētījuma mērķi tiek veikti šādi galvenie pētījuma uzdevumi, analizēta zinātniskā literatūra par klientu apkalpošanas kvalitāti, tās ietekmi uz klientu lojalitāti un lojalitātes ietekmi uz uzņēmuma ienesīgumu, tiek analizēts Circle K Latvia klientu apkalpošanas process, lojalitātes programmas ietekme uz uzņēmuma ienesīgumu, iegūti kvantitatīvie primārie dati, veicot klientu aptauju un darbinieku aptauju, tiek izvērtēti priekšlikumi klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai. Darba rezultātā izstrādāti priekšlikumi un risinājumi klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai un uzlabošanai, kā arī veiktas uzņēmuma ienesīguma izmaiņu prognozes.
Lai sasniegu maģistra darba mērķi tika izvirzīti šādi pētījuma jautājumi:
• Kā klientu apkalpošanas kvalitāte ietekmē uzņēmuma ienesīgumu?
• Kādi ir uzņēmuma Circle K Latvia klientu apkalpošanas procesa trūkumi?
• Kā uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti uzņēmumā Circle K Latvia, lai izmantotu pārdošanas potenciālu un paaugstinātu uzņēmuma ienesīgumu?
Darba apjoms ir 112 lapaspuses, kas sastāv no trīs nodaļām, darbā izmantoti 29 attēli un 32 tabulas, darbam ir deviņi pielikumi un darbā izmantoti 104 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apkalpošana, SERQUAL,Klientu apmierinātība, Klientu lojalitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Service Quality, SERVQUAL, Customer Satisfaction, Customer Loyalty |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2022 21:20:01 |