Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Spēku analīze, kas darbojas uz automobiļa rāmi. |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of forces acting on vehicle frame. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Renārs Vītols |
Recenzents |
Zeynep Kazbekovna |
Anotācija |
Bakalaura darbs tiek prezentēts kā Rīgas Tehniskās universitātes Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes studiju perioda noslēguma pētījums. Viss pētījums ir balstīts uz Solidworks 3D un Solidwork simulāciju, lai analizētu pielietotās statiskās un dinamiskās slodzes modelētajam šasijas rāmim. Šasijas analīzes noklusējuma iestatījumi ir svarīgi drošai transportēšanai un transportlīdzekļa izturībai. Pētijums tika veikts analizējot simulāciju statisku un frekvenci. ‘Solidwork’ simulāciju pētījumu mērķis ir izveidot efektīvu, izturīgu rāmi, kas spēj izturēt statiskas slodzes un nejaušas vibrācijas. No galvenajām statisko pētījumu daļām tika novērota 25,953 mm maksimālā nobīde, kura tika samazināta līdz 23,852 mm. Modālajā analīzē dabiskās frekvences tika palielinātas un samazināja vibrācijas reakciju ar ierosinātājiem. Papildus simulācijā tika veikts materiālistisks salīdzinājums, lai izvēlētos piemērotu materiālu.
Darba saturs ir 53 lappuses ar 8 tabulām, 53 attēliem un 4 aprakstītajiem vienādojumiem. |
Atslēgas vārdi |
Sprieguma koncentrācijas, spriedzes singularitātes, nobīdes, galīgo elementu metode |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Stress Concentrations, Stress Singularities, Diplacements, Finite Element Method |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2022 15:48:40 |