Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums Priekšējās piekares riteņu pagrieziena leņķa palielināšana sporta automobilim
Nosaukums angļu valodā Increasing the angle of rotation of the front suspension wheels for a sports car
Struktūrvienība 25600 Mehānikas un mašīnbūves institūts
Darba vadītājs Aleksandrs Januševskis
Recenzents Ēriks Vonda
Anotācija Bakalaura darba “Priekšējās piekares riteņu pagrieziena leņķa palielināšana sporta automobilim” ietvaros tiek izpētīti galvenie ritošās daļas parametri. Tālāk tiek iegūti 3D modeļi oriģinālās un sporta ritošās daļas detaļām, izmantojot fotogrammetriju un 3D skenēšanu, tālāk iegūtie modeļi tiek rekonstruēti programmā “Solidworks” un tiem tiek veikta padziļināta analīze. Pēc iegūto modeļu analīzes, tiek izstrādāta uzlabota ritošā daļa, izmantojot oriģinālās automobiļa detaļas. Visiem trīs modeļiem tiek veikta “Solidworks” simulācijas analīze. Darba mērķis ir izstrādāt uzlabotu ritošo daļu sporta automobilim, lai palielinātu automobiļa ritošās daļas veiktspēju un sekmīgi konkurētu autosporta – drifta sacensībās. Bakalaura darba ietvaros tiek aplūkots Nissan markas S-šasijas – 200SX S13 1990. gada automobilis. Darba apjoms: 82 lappuses. Tas satur 90 attēlus, 7 tabulas. Literatūras saraksts satur 17 avotus.
Atslēgas vārdi Nissan, ritošā daļa, pagrieziena leņķis, Akermana vērtība, Solidworks
Atslēgas vārdi angļu valodā Nissan, suspension, steering angle, Ackerman value, Solidworks
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2022 23:50:26