Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Priekšējās piekares riteņu pagrieziena leņķa palielināšana sporta automobilim |
Nosaukums angļu valodā |
Increasing the angle of rotation of the front suspension wheels for a sports car |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Aleksandrs Januševskis |
Recenzents |
Ēriks Vonda |
Anotācija |
Bakalaura darba “Priekšējās piekares riteņu pagrieziena leņķa palielināšana sporta automobilim” ietvaros tiek izpētīti galvenie ritošās daļas parametri. Tālāk tiek iegūti 3D modeļi oriģinālās un sporta ritošās daļas detaļām, izmantojot fotogrammetriju un 3D skenēšanu, tālāk iegūtie modeļi tiek rekonstruēti programmā “Solidworks” un tiem tiek veikta padziļināta analīze. Pēc iegūto modeļu analīzes, tiek izstrādāta uzlabota ritošā daļa, izmantojot oriģinālās automobiļa detaļas. Visiem trīs modeļiem tiek veikta “Solidworks” simulācijas analīze.
Darba mērķis ir izstrādāt uzlabotu ritošo daļu sporta automobilim, lai palielinātu automobiļa ritošās daļas veiktspēju un sekmīgi konkurētu autosporta – drifta sacensībās. Bakalaura darba ietvaros tiek aplūkots Nissan markas S-šasijas – 200SX S13 1990. gada automobilis.
Darba apjoms: 82 lappuses. Tas satur 90 attēlus, 7 tabulas. Literatūras saraksts satur 17 avotus. |
Atslēgas vārdi |
Nissan, ritošā daļa, pagrieziena leņķis, Akermana vērtība, Solidworks |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Nissan, suspension, steering angle, Ackerman value, Solidworks |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2022 23:50:26 |