Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums E-komercijas attīstību ietekmējošo faktoru novērtējums Latvijā
Nosaukums angļu valodā Evaluation of Factors Influencing the Development of E-commerce in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents Kristīne Fedotova
Anotācija Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā daļa, pētījuma daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 50 lpp., tajā iekļauti 23 attēli un 1 tabula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 15 avoti latviešu, 25 angļu un 1 krievu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Bakalaura darbā tika aplūkotas elektroniskās komercijas izmantošanas problēmas un priekšrocības. Teorētiskā daļā tika aplūkota e-komercijas definīcija par e-komerciju, ka arī elektroniskās komercijas segmenti, patērētāja uzvedība un kādi faktori ietekmē elektroniskās komercijas attīstību kopumā. Pētījumā daļā autors pētījis statistiskus datus par e-komercijas attīstību ietekmējošo faktoriem pasaulē un Latvijā. Arī tika izveidota aptauja, lai saprastu patērētāju attieksmi pret e-komerciju un saprastu iemeslus, kāpēc cilvēki maz izmanto šo komercijas veidu.
Atslēgas vārdi E-komercija, e-bizness, faktori, iepirkšanās tiešsaistē, patērētāju uzvedība
Atslēgas vārdi angļu valodā E-commerce, e-business, factors, online shopping, consumer behavior
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2022 22:39:13