Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-komercijas attīstību ietekmējošo faktoru novērtējums Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Factors Influencing the Development of E-commerce in Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
Recenzents |
Kristīne Fedotova |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā daļa, pētījuma
daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 50 lpp., tajā iekļauti 23 attēli un 1 tabula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 15 avoti latviešu, 25 angļu un 1 krievu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Bakalaura darbā tika aplūkotas elektroniskās komercijas izmantošanas problēmas un priekšrocības. Teorētiskā daļā tika aplūkota e-komercijas definīcija par e-komerciju, ka arī elektroniskās komercijas segmenti, patērētāja uzvedība un kādi faktori ietekmē elektroniskās komercijas attīstību kopumā. Pētījumā daļā autors pētījis statistiskus datus par e-komercijas attīstību ietekmējošo faktoriem pasaulē un Latvijā. Arī tika izveidota aptauja, lai saprastu patērētāju attieksmi pret e-komerciju un saprastu iemeslus, kāpēc cilvēki maz izmanto šo komercijas veidu. |
Atslēgas vārdi |
E-komercija, e-bizness, faktori, iepirkšanās tiešsaistē, patērētāju uzvedība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-commerce, e-business, factors, online shopping, consumer behavior |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2022 22:39:13 |