Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Atjaunojamās elektroenerģijas produkta mārketinga komunikācijas stratēģija Latvijas tirgum |
Nosaukums angļu valodā |
Renewable Electricity Product Marketing Communication Strategy for the Latvian Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Renāta Varfolomejeva |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Mārtiņš Rasa
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec. Rita Greitāne, konsultants AS
"Latvenergo" Mārketinga un klientu apkalpošanas funkcijas marketinga daļas projektu
vadītāja Vineta Ozoliņa.
Noslēguma darba temats: Atjaunojamās elektroenerģijas produkta mārketinga
komunikācijas stratēģija Latvijas tirgum.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauti 38 attēli, 3 tabulas. Izmantotās
literatūras un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu, 23 angļu, un 1 vācu valodā. Darbam
pievienoti 4 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba pētījuma daļā veikta patēriņa tirgus
anketēšana (384 respondenti) un 4 intervijas ar mārketinga nozares ekspertiem. Apkopojot
un analizējot respondentu atbildes un ekspertu viedokli, tika definētas galvenās
atjaunojamās elektroenerģijas produkta pircēja īpašības (vecumā 25-55 gadi, ar augstāko
izglītību, ir augstāki ienākumi par vidējiem, dzīvo pilsētā vai piepilsētā). Vadoties pēc šīm
mērķa auditorijas īpašībām, tika izteikti divi potenciālie patērētāja profili un attiecīgā
marketinga komunikācijas stratēģija katram no tiem.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Rasa M. (2022) Atjaunojamās
elektroenerģijas produkta mārketinga komunikācijas stratēģija Latvijas tirgum. Bakalaura
darbs/ M. Rasa, R. Greitāne.- Rīga: RTU, UIVI IUV, akadēmiskā bakalaura studiju
programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 58 lpp. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga komunikācijas stratēģija, zaļā komunikācija, atjaunojamā elektroenerģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing communication strategy, green communication, renewable electricity |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2022 22:27:32 |