Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa inženierija
Nosaukums Elektrovilcienu riteņpāru bojājumi, to rašanās cēloņi un iespējamās defektu profilakses metodes
Nosaukums angļu valodā Damage to electric train wheelsets, their causes and possible methods of defect prevention
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Pāvels Gavrilovs
Recenzents Jevgenijs Pančenko
Anotācija Darbā tika aplūkoti dažādi riteņpāru bojājumi, to atklāšanas un mērīšanas veidi, šo bojājuma iespējamas rašanas cēloņi . Tika apkopoti statistiskie dati par elektrovilcienu riteņpāru apvirpošanu gada laikā, kā arī statistika tika sadalīta gadalaikos. Kā arī tiek piedāvāti riteņpāru nodilumizturības palielināšanas metodes ar bandāžas un viengabalvelmējuma riteņpāru uzmalas uzkausēšanu un riteņpāra uzmalu eļļošana ar tribotehnisko nanomateriālu, kurus var ieviest tieši elektrovilcienos. Tika izstrādāti riteņpāra uzmalas eļļotāja uzstādīšanas tehnoloģiskā karte, kā arī riteņpāra ratu rāmja remonta tīkla grafiks. Tika izrēķināts ekonomiskais efekts riteņpāra eļļotāju ieviešanai elektrovilcienos. Tika aprēķinātas kopējas izmaksas par eļļotāju iegādi, transportēšanu un uzstādīšanu, kā arī tika salidzināts to izmaksas salīdzinot ar riteņpāru apvirpošanu gada laikā. Grafiskajā daļā tiek parādīts elektrovilciena motorvagona riteņpāra struktūra, riteņpāru remonta tehnoloģija, motorvagona ratu rāmja remonta tīkla grafiks, kā arī ieviestas profilakses metodes palīgmateriāli. Darbs kopumā sastāv no 73 lappaspusēm, kur ir 38 attēli, 3 tabulas un 4 rasējumi.
Atslēgas vārdi riteņpāru bojājumi, tribotehniskais nanomateriālāls, uzmalu eļļošana,elektrovilciens
Atslēgas vārdi angļu valodā wheelsets, electric train, tribotechnical nanomaterial, lubrication, lubrication
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 04.06.2022 15:13:43