Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Asinhronā vilces elektrodzinēja izstrāde ar nominālo jaudu 400 kW līdzstrāvas elektrovilcienam |
Nosaukums angļu valodā |
Development of an asynchronous traction motor with nominal power of 400 kW for DC EMUs |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Genādijs Kobenkins |
Recenzents |
Oļegs Sliskis |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek izklāstīta asinhronā vilces elektrodzinēja ar nominālo jaudu
400 kW izstrāde izmantošanai līdzstrāvas elektrovilcienu esošajos unificētajos ratiņos. Darba mērķis ir izstrādāt vilces asinhrono mašīnu atbilstoši uzdevuma noteiktajiem parametriem. Uzdevums tiek risināts pēc vilces asinhrono elektrodzinēju klasiskām projektēšanas metodēm, atrodot statora un rotora izmērus, to tinumu, rievu un zobu parametrus, noteicot magnētisko un mehānisko zudumus, konstruējot elektrodzinēja vilces raksturlīknes. Izklāsta daļā tiek izvēlēti vairāki konstruktīvie elementi, noteikts tehnisko apkalpošanu minimālais intervāls. Darba secinājumos tiek izskatīti izstrādātā asinhronā vilces elektrodzinēja priekšrocības pret kolektoru līdzstrāvas elektrodzinēju.
Bakalaura darbs satur 7 daļas, 58 lappuses, 14 attēlus, 12 tabulas, 3 pielikumus. |
Atslēgas vārdi |
vilces elektrodzinējs, elektrovilciens, vilces raksturlīknes, asinhronais dzinējs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
traction motor, EMU, traction diagram, asynchronous motor |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2022 21:32:41 |