Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Aviācijas transports
Nosaukums Gaisa kuģu riteņu bremžu nodiluma prognozēšana un nomaiņas plānošana.
Nosaukums angļu valodā Aircraft Wheel Brake Wear Forecasting and Replacement Planning.
Struktūrvienība 25100 Aeronautikas institūts
Darba vadītājs Vjačeslavs Lapkovskis
Recenzents Ilmārs Ozoliņš
Anotācija Darba tēma ir “Gaisa kuģu riteņu bremžu nodiluma prognozēšana un nomaiņas plānošana”. Darba autore ir Rasa Helēna Kokoreviča. Gaisa kuģu riteņu bremžu nodiluma prognozēšanas aprēķina izstrāde, lai noteiktu bremžu nodiluma progresiju un nomaiņas laiku atkarībā no konkrētās bremzes nodiluma tendencēm un lidojumu ciklu skaitu. Strādājot pie darba autors iepazinās ar dažādām gaisa kuģu riteņu bremžu nodiluma prognozēšanas aprēķinu metodēm un nonāca pie secinājuma, ka visprecīzākā metode ir balstīt bremzes nomaiņas laiku uz bremzes nolidoto ciklu skaitu. Darbs sastāv no 11 nodaļām, kuras apraksta gaisa kuģu riteņu bremžu sistēmas vēsturi un fiziskās darbības principu, bremžu sistēmas darbības veidus, gaisa kuģa ilgstošu stāvēšanu, skrejceļa stāvokļa ietekmi uz bremzēm, oglekļa aprakstu un pielietojumu aviācijā, oglekļa riteņu bremžu aprakstu, bremzes nodiluma prognozēšanas datu ieguvi, gaisa kuģu bremžu nodiluma prognozēšanu pēc dienu skaita, gaisa kuģu bremžu nodiluma prognozēšanu pēc lidojumu ciklu skaita, bremzes nodiluma prognozēšanas veidu salīdzinājums un bremzes nomaiņas plānošanu. Maģistra darba apjoms ir 85 lappuses, 24 attēli, 37 tabulas, 27 formulas, 34 literatūras avoti un 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi riteņu bremzes, nodilums, prognozēšana, plānošana
Atslēgas vārdi angļu valodā wheel brakes, wear, forecasting, planning
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2022 14:12:30