Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Emociju mērīšana un analīze tiešsaistes studiju procesā |
Nosaukums angļu valodā |
Measurement and Analysis of Emotions for Online Study Process |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Lauma Jokste |
Recenzents |
Artis Ābolts |
Anotācija |
Darba mērķis ir izpētīt emociju mērīšanas metodes un risinājumus un izanalizēt to izmantošanas lietderīgumu tiešsaistes studiju procesa kvalitātes mērīšanai. Bakalaura darba uzdevumi ir sekojoši:1. Izpētīt esošo zinātnisko literatūru par automātisku emociju mērīšanu un analīzi; 2. Izpētīt pieejamās emociju mērīšanas iekārtas un programmatūras; 3. Analizēt sistēmu izmantošanas iespējas tiešsaistes apmācību procesā, novērtējot to priekšrocības un lietderīgumu. Darba ietvaros tika apskatīts mākslīgais intelekts un tā pielietojums emociju mērīšanā tiešsaistes mācību procesā. Tika izvēlēts un eksperimentāli praktiski analizēts “EnableX” video zvanu rīks. Analīzes procesā tika atklāts, ka šis rīks nodrošina pilnvērtīgu video zvanu platformu tiešsaistes mācību procesam. Tāpat arī tika analizētas “EnableX Face AI” rīka spējas mērīt emocijas. Analīzes procesā atklājās, ka šim rīkam ir ļoti advancēts mākslīgais intelekts, jo darba autora sejas izteiksmes tika precīzi un korekti nolasītas. Šis rīks arī dod iespēju mērīt ekrānam veltīto uzmanību, tādā veidā nodrošinot iespēju pasniedzējam gūt atgriezenisko saiti par studentu un mācību procesa kvalitāti. |
Atslēgas vārdi |
Mākslīgais intelekts, Emocijas, emociju mērīšana, EnableX, tiešsaistes mācību process, emociju klasicifēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Artificial Intelligence, Emotions, Emotion Measurement, EnableX, Online Learning Process, Emotion Classification |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2022 16:27:10 |