Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Biznesa informātika |
Nosaukums |
Papildinātās realitātes viedo briļļu piemērotības izvērtēšanas metode biznesa lēmumu pieņēmējiem |
Nosaukums angļu valodā |
Augmented Reality Smart Glasses’ Feasibility Assessment Method for Business Decision Makers |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Renāte Strazdiņa |
Recenzents |
Aleksejs Jurenoks |
Anotācija |
Papildinātās realitātes viedo briļļu spožo potenciālu “Industrija 4.0” inovācijas un attīstības kā arī biznesa procesu atbalsta kontekstā aizēno lēnais ieviešanas temps rūpniecībā, ko galvenokārt skaidro ar izpratnes trūkumu un tehnoloģiskiem izaicinājumiem.
Šī pētījuma galvenais mērķis ir dot iespēju papildinātās realitātes viedo briļļu ieviešanai biznesa atbalstam nākotnē, izstrādājot metodi biznesa lēmumu pieņēmējiem papildinātās realitātes viedo briļļu provizoriskajai piemērotības izvērtēšanai. Paredzētie metodes lietotāji ir biznesa attīstības un investīciju lēmumu pieņēmēji.
Mērķis tika sasniegts vairākos posmos, sākot no strukturētās literatūras apskata, meklējot atbildes uz darba galveno izpētes jautājumu un apakšjautājumiem. Tas ļāva apvienot nepieciešamās zināšanas un izstrādāt papildinātās realitātes viedo briļļu ieviešanas koncepciju karti, kas savukārt palīdzēja noteikt atbilstošos piemērotības izvērtēšanas kritērijus. Maģistra darbā ir izpētīti un apkopoti ar papildinātās realitātes viedo briļļu ieviešanu un piemērotības izvērtēšanu saistītie pētījumi un prakses, kā arī identificēti aktuālākie pētījumi un prakses, kuri tālāk tiek pielāgoti iekļaušanai kā metodes sastāvdaļa.
Visbeidzot tika izstrādāta papildinātās realitātes viedo briļļu piemērotības izvērtēšanas metode biznesa lēmumu pieņēmējiem. Metode tika pārbaudīta, balstoties uz ražošanas uzņēmuma IT un Ražošanas departamentu vadītāju aprakstīta gadījuma izpēti.
Maģistra darbs sastāv no 137 lappusēm, 26 attēliem, 17 tabulām, 102 uzziņu avotiem un 4 pielikumiem. |
Atslēgas vārdi |
AUGMENTED REALITY SMART GLASSES, FEASIBILITY ASSESSMENT METHOD, BUSINESS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
PAPILDINĀTĀS REALITĀTES VIEDĀS BRILLES, PIEMĒROTĪBAS NOVĒRTĒŠANAS METODE, BIZNESS |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2022 09:54:42 |