Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
WebSocket tehnoloģiju pielietošana daudzspēlētāju spēlēs |
Nosaukums angļu valodā |
Use of WebSocket Technology in Multiplayer Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Uhanova |
Recenzents |
Normunds Kante |
Anotācija |
Atslēgvārdi, kas raksturo pētījuma jomu: WebSocket, serveris, daudzspēlētāju spēles, spēles grafika.
Bakalaura darba tips ir pirmais: moderno risinājumu izpēte.
Pēdējās dekādēs spēļu industrija ir ļoti populāra un pieprasīta, īpaši pandēmijas laikā, kad daudzi ir mājās. Lai attaisnotu spēlētāju cerības, ražotāju uzņēmumiem ir jāievēro daudzas daudzspēlētāju spēļu izstrādāšanas jomas. Kad ir jāizlaiž jaunu spēli, spēļu izstrādātājiem bieži rodas problēma: lēns un pārslogots spēlētāja un servera savienojums, kas spēles laikā rada aizkavi.
Šī darba mērķis ir izpētīt WebSocket tehnoloģiju un salīdzināt dažādu veidu datorgrafikas izmantošanas ietekmi uz savienojumu ar serveri, ka arī demonstrēt WebSocket tehnoloģiju izmantošanu praksē. Mērķa sasniegšanai bija jāizpēta WebSocket tehnoloģijas izmantošana daudzspēlētāju spēlēs. Analizēt, kādas tehnoloģijas tiek izmantotas dažādās populārajās daudzspēlētāju spēlēs. Un noskaidrot kā tiek izmantots WebSocket savienojums.
Darbā gaitā tiek izpētītas WebSocket īpašības un to atšķirība no citiem līdzīgiem risinājumiem. Noskaidrots kāds ir WebSocket savienojuma izmantošanas veids, populārajās daudzspēlētāju spēlēs. Un tika noteikti kritēriji un funkcionālās prasības kvalitatīvai daudzspēlētāju spēlei. Kā arī aprakstīta spēles koncepcija un struktūra.
Darbā rezultātā bija izstrādāts spēles prototips. Tajā tika izmantota 2D un 3D grafika, ka arī WebSocket savienojums. Uz prototipa piemēra bija izpētīts WebSocket savienojuma praktiskais pielietojums un dažādu spēles komponentu, īpaši spēles grafikas, ietekmi uz to.
Darba noslēgumā tika izdarīti secinājumi.
Darbs sastāv no 36 lapaspusēm pamattekstā, 19 attēliem un 28 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
WebSocket, serveris, daudzspēlētāju spēles, spēles grafika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
WebSocket, server, multiplayer games, game graphics |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2022 00:02:37 |