Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Satura vadības sistēmu salīdzinājums un partnermārketinga tīmekļa vietnes izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Content Management Systems Comparison and Affiliate Marketing Website Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Natālija Prokofjeva |
Recenzents |
Jānis Bicāns |
Anotācija |
Bakalaura darbs tiek veltīts satura vadības sistēmu pētīšanai un to salīdzināšanai, kā arī partnermārketinga tīmekļa vietnes izstrādei ar satura vadības sistēmas palīdzību. Galvenā uzmanība šeit ir vērsta uz satura vadības sistēmas izpētīšanu, to salīdzināšanu, partnermārketinga tīmekļa vietnes izstrādi, to analīzi.
Darbs sastāv no 4 galvenajām daļām. Ievadā ir aprakstīta tēmas aktualitāte, kā arī formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Pirmā nodaļā tiek aplūkotas un izpētītas partnermārketinga un satura vadības sistēmu vēsture, kā arī to attīstība, vispārējais darba apraksts.
Otrajā nodaļā tiek apskatītas un aprakstītas SVS sistēmas, noteiktas tās priekšrocības un trūkumi, kā arī veikta aptauja un speciālista intervija.
Trešajā nodaļā tiek veikta SVS rīku tiešais salīdzinājums, pirms tam nosakot to kritērijus.
Ceturtajā nodaļā pamatojoties uz gūtajiem rezultātiem tiek izveidots prototips ar izvēlētās sistēmas palīdzību, balstoties uz trūkumiem, un piedāvājot to risinājumus. Darba nobeigumā tiek norādīti iegūtie rezultāti un secinājumi.
Darbā tiek izmantoti 27 attēli, 7 tabulas, 1 pielikums un 45 izmantotās literatūras avoti, kopējais lapaspušu skaits ir 50. |
Atslēgas vārdi |
SATURA VADĪBAS SISTĒMAS, PARTNERMĀRKETINGS, SALĪDZINĀJUMS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
CONTENT MANAGEMENT SYSTEMS, AFFILIATE MARKETING, COMPARISON |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2022 22:55:52 |