Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Satura vadības sistēmu salīdzinājums un partnermārketinga tīmekļa vietnes izstrāde
Nosaukums angļu valodā Content Management Systems Comparison and Affiliate Marketing Website Development
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Natālija Prokofjeva
Recenzents Jānis Bicāns
Anotācija Bakalaura darbs tiek veltīts satura vadības sistēmu pētīšanai un to salīdzināšanai, kā arī partnermārketinga tīmekļa vietnes izstrādei ar satura vadības sistēmas palīdzību. Galvenā uzmanība šeit ir vērsta uz satura vadības sistēmas izpētīšanu, to salīdzināšanu, partnermārketinga tīmekļa vietnes izstrādi, to analīzi. Darbs sastāv no 4 galvenajām daļām. Ievadā ir aprakstīta tēmas aktualitāte, kā arī formulēts darba mērķis un uzdevumi. Pirmā nodaļā tiek aplūkotas un izpētītas partnermārketinga un satura vadības sistēmu vēsture, kā arī to attīstība, vispārējais darba apraksts. Otrajā nodaļā tiek apskatītas un aprakstītas SVS sistēmas, noteiktas tās priekšrocības un trūkumi, kā arī veikta aptauja un speciālista intervija. Trešajā nodaļā tiek veikta SVS rīku tiešais salīdzinājums, pirms tam nosakot to kritērijus. Ceturtajā nodaļā pamatojoties uz gūtajiem rezultātiem tiek izveidots prototips ar izvēlētās sistēmas palīdzību, balstoties uz trūkumiem, un piedāvājot to risinājumus. Darba nobeigumā tiek norādīti iegūtie rezultāti un secinājumi. Darbā tiek izmantoti 27 attēli, 7 tabulas, 1 pielikums un 45 izmantotās literatūras avoti, kopējais lapaspušu skaits ir 50.
Atslēgas vārdi SATURA VADĪBAS SISTĒMAS, PARTNERMĀRKETINGS, SALĪDZINĀJUMS
Atslēgas vārdi angļu valodā CONTENT MANAGEMENT SYSTEMS, AFFILIATE MARKETING, COMPARISON
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2022 22:55:52