Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Attīstoša spēle sākumskolas skolēniem |
Nosaukums angļu valodā |
Educational Game for Primary School Students |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Jānis Grabis |
Recenzents |
Māris Riņģis |
Anotācija |
Darba mērķis ir izpētīt mobilo spēļu izstrādes principus spēlēm, kuras ir balstītas uz mācīšanu vai mācību procesa spēliskošanu, uz izglītojošas spēles dizaina prasībām balstīta spēles prototipa izstrāde un analizēt spēles lietderīgumu mācību procesā. Spēles izstrādē ir izmantots brīvi pieejams spēles dzinējs, kuru izmantojot ir iespēja izstrādāt vienotu programmēšanas kodu iOS un Android operētājsistēmām. Spēles dzinēja izvēle ir balstīta uz iOS un Android operētājsistēmu populārāko spēļu izstrāde izmantotākajiem spēles dzinējiem un informācija pieejamību par konkrēto spēles dzinēju internetā. Spēles izglītojošās daļas izveidošanai ir apskatīts spēles dizaina prasības spēlēm, kas ir balstītas uz mācīšanu vai spēliskošanu. Matemātikas uzdevumu ģenerēšanai ir izmantoti Skola2030 nosacījumi matemātikas uzdevumiem 1., 2. un 3. klases skolēnu līmenī. Spēles izstrādes sākuma posmā ir izstrādāts detalizēts spēles dokuments, kam atbilstoši ir izstrādāta spēles sākotnējā versija. Darba rezultātā ir definētas izglītojošās spēles dizaina prasības, izveidots spēles izstrādes dokuments, izveidots spēles prototips izmantojot spēles dzinēju Unity un iegūst novērtējums par spēles prototipa sākumskolēniem atbilstību uzstādītajām izglītojošās spēles dizaina prasībām.
Darba apjoms - 67. lpp., 7 tabulas, 35 attēli un 6 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
attīstoša spēle, spēliskošana, spēles izstrādes dokuments, spēles dzinējs, unity |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
educational game, gamification, game development document, game engine, unity |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2022 18:50:19 |