Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Attīstoša spēle sākumskolas skolēniem
Nosaukums angļu valodā Educational Game for Primary School Students
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Jānis Grabis
Recenzents Māris Riņģis
Anotācija Darba mērķis ir izpētīt mobilo spēļu izstrādes principus spēlēm, kuras ir balstītas uz mācīšanu vai mācību procesa spēliskošanu, uz izglītojošas spēles dizaina prasībām balstīta spēles prototipa izstrāde un analizēt spēles lietderīgumu mācību procesā. Spēles izstrādē ir izmantots brīvi pieejams spēles dzinējs, kuru izmantojot ir iespēja izstrādāt vienotu programmēšanas kodu iOS un Android operētājsistēmām. Spēles dzinēja izvēle ir balstīta uz iOS un Android operētājsistēmu populārāko spēļu izstrāde izmantotākajiem spēles dzinējiem un informācija pieejamību par konkrēto spēles dzinēju internetā. Spēles izglītojošās daļas izveidošanai ir apskatīts spēles dizaina prasības spēlēm, kas ir balstītas uz mācīšanu vai spēliskošanu. Matemātikas uzdevumu ģenerēšanai ir izmantoti Skola2030 nosacījumi matemātikas uzdevumiem 1., 2. un 3. klases skolēnu līmenī. Spēles izstrādes sākuma posmā ir izstrādāts detalizēts spēles dokuments, kam atbilstoši ir izstrādāta spēles sākotnējā versija. Darba rezultātā ir definētas izglītojošās spēles dizaina prasības, izveidots spēles izstrādes dokuments, izveidots spēles prototips izmantojot spēles dzinēju Unity un iegūst novērtējums par spēles prototipa sākumskolēniem atbilstību uzstādītajām izglītojošās spēles dizaina prasībām. Darba apjoms - 67. lpp., 7 tabulas, 35 attēli un 6 pielikumi.
Atslēgas vārdi attīstoša spēle, spēliskošana, spēles izstrādes dokuments, spēles dzinējs, unity
Atslēgas vārdi angļu valodā educational game, gamification, game development document, game engine, unity
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2022 18:50:19