Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Mācību analītikas pielietojums mācību satura pielāgošanai virtuālajās mācību vidēs |
Nosaukums angļu valodā |
The Application of Learning Analytics for the Adaptation of Learning Content in Virtual Learning Environments |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Sintija Petroviča |
Recenzents |
Katrina Boločko |
Anotācija |
Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt mācību analītikas iespējas un to, kā mācību analītiku var izmantot, lai pielāgotu mācību saturu virtuālajās mācību vidēs. Izpētot dažādus mācību analītikas risinājumus, tiek identificētas metodes, kas padara iespējamu mācību satura adaptāciju. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem mācību saturu, kas ietver materiālus un aktivitātes virtuālajās mācību vidēs, kursu programmu un videolekciju saturu, var pielāgot, izmantojot studentu snieguma analīzi, studentu mijiedarbības analīzi un prognozes, kas balstītas uz studentu profila analīzi. Šo metožu ieviešanai nepieciešamos datus var iegūt virtuālajās mācību vidēs.
Darbs sastāv no 66 lappusēm, tajā skaitā 29 attēliem, 7 tabulām un 102 literatūras avotiem. |
Atslēgas vārdi |
mācību analītika, virtuālās mācību vides, mācību analītikā izmantotās metodes un pieejas, satura adaptācija, izmantojot mācību analītiku |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
learning analytics, virtual learning environments, methods and approaches used in learning analytics, content adaptation using learning analytics |
Valoda |
eng |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2022 19:57:55 |