Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga aktivitāšu īstenošana loģistikas nozares uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Implementation of Marketing Activities in a Logistics Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Evita Štrausa |
Anotācija |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Edžus Nedēļa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: profesors Dr. oec. Deniss Ščeulovs
Bakalaura darba temats: Mārketinga aktivitāšu īstenošana loģistikas nozares uzņēmumā
Bakalaura darba uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā daļa, teorētiskā daļa un projekta aprēķinu daļa noslēdzot ar secinājumiem un
priekšlikumiem. Darba apjoms ir 80. lpp., tajā iekļauti 6 attēli, 9 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 16 avoti latviešu, 24 angļu valodās.
Bakalaura darba temata galvenie rezultāti: Darba autors izstrādājis mārketinga stratēģijas jaunu klientu piesaiste. Rezultāti balstīti uz autora veikto izpēti un analīzi. Darba autors iesaka izmantot maksas reklāmas, lai sasniegtu izvirzīto mērķi. Jaunu klientu piesaistei saturu veidot angļu valodā.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Nedēļa, E., Ščeulovs, D. (2022).
Mārketinga aktivitāšu īstenošana loģistikas nozares uzņēmumā. Diplomprojekts. Rīga:
RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 80. lpp.
Atslēgas vārdi: mārketinga stratēģijas, automašīnu transportēšana, loģistika. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga stratēģijas, automašīnu transportēšana, loģistika. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing strategy, vehicle transportation, logistics. |
Valoda |
lv |
Gads |
2022 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2022 15:52:45 |