Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga komunikāciju projekts starptautiska uzņēmuma filiāles attīstīšanai Latvijā
Nosaukums angļu valodā Project of Marketing Communications for development of a Branch of an International Company in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Kristīne Zēriete
Recenzents Enno Ence
Anotācija Bakalaura darba autore: Valerija Odincova Bakalaura darba vadītāja: Mg. oec. K. Zēriete Bakalaura darba temats: Mārketinga komunikāciju projekts starptautiska uzņēmuma filiāles attīstīšanai Latvijā. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, 16 nodaļas un 4 apakšnodaļas, secinājumi un priekšlikumi; Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 38 attēli, 22 tabulas un 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: avoti 9 latviešu, 16 angļu un 2 krievu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: analītiskajā daļā tika aprakstīts uzņēmums “iDeal” un tā darbība, izvirzīta uzņēmuma galvenā problēma. “iDeal” uzņēmumam ir problēma ar mārketinga komunikāciju. Konstatēta problēma ir galvenā, bet iemesls tai problēmai ir mārketinga nodaļas darbinieku trūkums. Teorētiskajā daļā analizēti zinātniskie un interneta materiāli par mārketinga komunikāciju, aktuāliem kanāliem, tika veikts salīdzinājums ar citiem tehnoloģijas pārstāvjiem, pēc kuriem var secināt, ka “iDeal” uzņēmumam ir jāpalielina komunikācijas kanālus un jāizveido savs mārketinga departaments. Praktiskajā daļā darba autore izveidoja plānu, lai palielinātu uzņēmuma mārketinga darbības efektivitāti, tādejādi palielinot klientu klāstu un pārdošanas apjomus. Plāns sastādīts mārketinga departamenta izveidei, organizatoriska struktūra un jaunu darbinieku izmaksas, un komunikāciju kanālu paplašināšanas plāns un tā ietekmē uz uzņēmumu. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Odincova, V., Zēriete, K. (2022). Mārketinga komunikāciju projekts starptautiska uzņēmuma filiāles attīstīšanai Latvijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 68 lpp.
Atslēgas vārdi mārketings, mārketinga departaments, filiāles attīstība, mārketinga komunikācijas, mazumtirdzniecības uzņēmums
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, marketing department, branch development, marketing communications, retail company
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2022 12:21:22