Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Materiālu tehnoloģija un dizains
Nosaukums Sensorais palīgelements rotaļu terapijai
Nosaukums angļu valodā Sensory auxiliary element for play therapy
Struktūrvienība 14D00 Dizaina tehnologiju institūts
Darba vadītājs Andra Ulme
Recenzents Linda Zarovska
Anotācija Zālīte. S. “Sensorais palīgelements rotaļu terapijai” : bakalaura darbs ar projekta daļu. Rīga: RTU, 2022. Darba apjoms: x lapas, 10 nodaļas, 22 tabulas, 96 attēli, 43 bibliogrāfiskie avoti, x pielikumi. Bakalaura darba ietvaros, tiek analizēta tēma par Bērnu Paliatīvās aprūpes centra situāciju Latvijā, intervēti eksperti, psihologi, pirmsskolas izglītības pedagogi, bērnu mērķauditorijas izzināšanai. Pamatojoties uz iegūtajiem datiem, kā primārie produkta lietotāji tiek izvirzīti bērni, kas ir vecāki par 3 gadiem, kuriem ir noteikta paliatīvā aprūpe, kā arī bērni ar īpašām vajadzībām. Ņemot vērā, mērķauditorijas psiholoģisko un fizisko attīstību, tiek izstrādāta produkta kopa, kura sastāv no astoņiem dažādiem silikona taktiāliem elementiem un rotējošajiem paliktņiem. To iespējams izvietot grīdas plaknē, tādējādi nodrošinot piekļuvi lielākam lietotāju skaitam. Kolekcijas pamatā ir daudzpusīga, izglītojoša rotaļlieta, kas konkrētajai mērķauditorijai ir svarīgs faktors, pilnvērtīgākas dzīves izjušanai. Iespaidojoties no šiem aspektiem, tiek piedāvāts multifunkcionāls produkts – sensorais palīgelements, kas sniedz iespēju to pielietot gan rotaļu terapijā, gan izglītojošos procesos. Primāri, produkta funkcionalitāte tiek bāzēta uz mērķauditorijas segmentu ierobežojošajiem aspektiem, lai radītu rotaļlietu, kas būtu gan funkcionāli, gan konstruktīvi atbilstoša, ņemot vērā bērnu dažādu attīstības, kustēšanās ierobežojumus un psiholoģiskos aspektus
Atslēgas vārdi bērni, sensorais paliktnis, faktūras, tauste
Atslēgas vārdi angļu valodā children, sensory board, facture
Valoda lv
Gads 2022
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2022 23:58:16