Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Latvijā ražotās ekoloģiskās kosmētikas virzīšana starptautiskajā tirgū"
Nosaukums angļu valodā "Promotion of Ecological Cosmetics Produced in Latvia in the International Market”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Doc. I.Pucenu
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba autors: Ilze Lagzdiņa Bakalaura darba nosaukums: Latvijā ražotās ekoloģiskās kosmētikas virzīšana starptautiskajā tirgū Bakalaura darba pētījuma saturs un galvenie rezultāti: Darba ietvaros tika apskatīti ekoloģiskās kosmētikas un metožu kompleksa produkta virzīšanai tirgū teorētiskie aspekti, kā būtiskākās izdalot tādas virzīšanas metodes, kā reklāma, pārdošanas veicināšana, publicitāte un tiešā pārdošana, ievērojot ietekmējošos faktorus. Tika veikta ekoloģiskās kosmētikas starptautiskā tirgus analīze, ievērojot produktu virzīšanas īpatnības atšķirīgos reģionos. Apskatīti Latvijas ekoloģiskās kosmētikas ražotāji, analizētas mārketinga komunikācijas, balstoties uz pieejamo informāciju un veikto kvalitatīvo pētījumu interviju ar vietējiem ekoloģiskās kosmētikas ražotāju pārstāvjiem, izdalot būtiskākās produktu virzīšanas metodes. Darba ietvaros tika veikts kvantitatīvs pētījums jeb starptautiska respondentu aptauja, nosakot patērētāju attieksmi pret ekoloģiskās kosmētikas produktiem un izdalot patērētājiem uzticamākās virzīšanas metodes un informācijas iegūšanas kanālus. Darba nobeigumā tika izdarīti secinājumi par Latvijas ražotāju izvēlētajām produktu virzīšanas metodēm starptautiskajā tirgū, kā arī tika izvirzīti priekšlikumi veiksmīgākai Latvijas produktu un virzīšanas veidu adaptācijai dažādos tirgos, ņemot vērā atšķirīgās prasības dažādos reģionos un patērētāju attieksmi. Bakalaura darba apjoms: 64 lpp., 12 attēli, 7 tabulas, 44 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 9 pielikumi uz 20 lpp.
Atslēgas vārdi ekoloģiskā kosmētika; mārketings; produkta virzīšana tirgū; kosmētika
Atslēgas vārdi angļu valodā ecological cosmetics; marketing; product promotion; cosmetics
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2011 11:13:44