Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Preces virzīšana Latvijas tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"product promotion in the Latvian market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Lekt. Mg.oec. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec. I.Jansone |
Anotācija |
Bakalaura darbs Preces virzīšana Latvijas tirgū ir uzrakstīts latviešu valodā. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt iebūvētas mēbeles virzīšanas koncepciju Latvijas tirgū.
Izstrādātais darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek atspoguļota
teorētiskā bāze par preces pārdošanas būtību, tās virzīšanu tirgū izmantojot dažādus komunikācijas kanālus ieskaitot analīzi par mediju kanāliem; raksturota izstādes loma un tas izmantošana preces pārdošanas procesā.
Pētījuma un aprēķina daļā tiek izanalizēta iebūvētas mēbeles tirdzniecības koncepcija, veikta Latvijas mēbeļu tirgus raksturojošā analīze. Izmantojot kvalitatīvas pētniecības metodes tiek izstrādāta iebūvētas mēbeles virzīšanas koncepcija Latvijas tirgū, prognozēts patēriņa apjoms un veikta rentabilitātes rādītāju analīze.
Darbā ir 73 lpp., 2 nodaļas, 18 tabulas, 17 attēli, 35 bibliogrāfiskās
saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Preces virzīšana Latvijas tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Promotion of goods in Latvian market |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.06.2011 12:25:19 |