Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Preces virzīšana Latvijas tirgū"
Nosaukums angļu valodā "product promotion in the Latvian market"
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Lekt. Mg.oec. I.Andersone
Recenzents Mg.oec. I.Jansone
Anotācija Bakalaura darbs Preces virzīšana Latvijas tirgū ir uzrakstīts latviešu valodā. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt iebūvētas mēbeles virzīšanas koncepciju Latvijas tirgū. Izstrādātais darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek atspoguļota teorētiskā bāze par preces pārdošanas būtību, tās virzīšanu tirgū izmantojot dažādus komunikācijas kanālus ieskaitot analīzi par mediju kanāliem; raksturota izstādes loma un tas izmantošana preces pārdošanas procesā. Pētījuma un aprēķina daļā tiek izanalizēta iebūvētas mēbeles tirdzniecības koncepcija, veikta Latvijas mēbeļu tirgus raksturojošā analīze. Izmantojot kvalitatīvas pētniecības metodes tiek izstrādāta iebūvētas mēbeles virzīšanas koncepcija Latvijas tirgū, prognozēts patēriņa apjoms un veikta rentabilitātes rādītāju analīze. Darbā ir 73 lpp., 2 nodaļas, 18 tabulas, 17 attēli, 35 bibliogrāfiskās saraksta vienības.
Atslēgas vārdi Preces virzīšana Latvijas tirgū
Atslēgas vārdi angļu valodā Promotion of goods in Latvian market
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 17.06.2011 12:25:19